Cele mai frumoase bijuterii „handmade”!


SALUTARE!🙂

Si uite asa cu trecerea timpului iti mai e dat sa intalnesti si oameni minunati…intr-adevar ei sunt intalniti destul de rar din punctul meu de vedere, dar si cand mi se intampla mie una asa ceva, recunosc cu mana pe inima ca sunt foarte, foarte fericita! Ei chiar exista! Datorita job-ului meu din prezent, imi este dat ca zi de zi sa intalnesc fel si fel de caractere, fel si fel de oameni.

Tot aici am intalnit-o si pe Alexandra! Este o persoana delicata, fina si la prima vedere retrasa. Recunosc ca atunci cand am vazut-o pentru prima data nu m-as fi gandit ca din manutele ei de copil ar putea iesi lucruri atat de minunate. Insa de fiecare data aparentele inseala, nu-i asa?🙂 Alexandra realizeaza bijuterii, aceasta este pasiunea ei. Si ceea ce face, face extrem de bine! Sunt bijuterii lucrate manual cu minutiozitate si mult drag. Sunt exact pata de culoare de care fiecare dintre noi are nevoie la un moment dat in viata! Sunt vesele, colorate si extrem de interesante. Alexandra Covor este un copil demn de o mare admiratie. Si credeti-ma pe cuvant ca am dreptate! Mi-as dori sa vad din ce in ce mai multi adolescenti pe care sa-i preocupe lucrurile cu adevarat folositoare la ceva in viata! Mi-as dori sa-i vad interesati de anumite pasiuni si sa-i vad ca muncesc intr-adevar pentru ceea ce isi doresc sa faca. Pentru ca din pacate, copiii din ziua de azi au cu totul si cu totul alte optiuni, nu tocmai benefice pentru ei!

Dar sa revenim la adolescentul minunat, Alexandra!🙂 Cele mai interesante si mai frumoase bijuterii lucrate de ea, le puteti gasi chiar AICI! De asemenea, bijuteriile Alexandrei, le mai puteti achizitiona si din aceste trei magazin online sau „market place handmade”:

1.  http://www.crafty.ro/AlexandrasAccessories  

2. http://www.edora.ro/alexandras-accessories  

3. http://cdbs.biz/shop/AlexandrasAccessories.

Mai jos, veti vedea cateva fotografii cu bijuteriile mele preferate lucrate de Alexandra🙂

dscn3449

dsc00478

dsc00742

dscn2821

dscn3385

dscn3575

Ei…ce parere aveti? Eu am deja acasa unele dintre ele si cu siguranta imi voi mai achizitiona pentru ca nu pot rezista! Sunt prea frumoase si prea cu drag lucrate!

V-am pupat!

O seara minunata sa aveti!😉

Iar tie Alexandra iti doresc sanatate multa si sa duci aceasta pasiune pe cele mai inalte culmi!

Succes!!!🙂

 

6 gânduri despre &8222;Cele mai frumoase bijuterii „handmade”!&8221;

  1. @ Buna dimineata !
    Intr-o dimineata frumoasa si racoroasa de DUMINICA,
    pasii m-au adus aici, in aceasta minunata ” casa vituala ”
    unde am gasit o atmosfera primitoare si datatoare de SPERANTA
    in mai bine caci, sincer, m-am saturat sa tot aud, vad si sa citesc doar
    despre intamplari si lucruri urate !
    Multumesc pentru aceasta ” bijuterie ” de articol !
    Va doresc tot binele din lume si la cat mai multe asemenea articole
    placute ochiului si sanatoase mintii !
    O duminica frumoasa !
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

  2. Multumesc mult pentru acest articol foarte frumos! Cel mai frumos lucru in ceea ce fac eu e sa imi vad clientii fericiti si multumiti! Asta ma incanta cel mai mult🙂

Lasă un răspuns

