Azi fara titlu…


Salutare dragii mei prieteni de pretutindeni!

Dupa cum deja ati putut observa din titlul acestui articol, nici macar chef sau inspiratie nu am avut pentru a gasi un altul. Am o stare de nimic…de plictiseala totala, parca e prea multa monotonie si o apasare din ce in ce mai mare.

Si totusi…doar ce am venit din micul meu concediu; insa cu toate astea, parca tot nu m-am saturat de liniste, aer, mare, soare, acasa, familie, etc. In fine…sa nu ma mai vait atat ca nu da bine, nu?🙂

Intr-o alta ordine de idei, ca si impresie despre litoralul nostru drag si despre ceea ce inseamna acasa, pot sa zic ca am plecat cu o impresie cat de cat placuta doar pentru faptul ca mare, soare, plaja inseamna de fapt acasa la mine. Daca ar fi sa gandesc din punctul de vedere al unui turist, categoric sunt inca lipsuri mari, unele chiar foarte, foarte mari din pacate. Si astea incepand de la cum arata plajele si pana la banii pe care ar trebui sa-i dea un turist pentru un concediu pe niste lucruri aiurea, lucruri degradate si asa mai departe. Dar cred ca toate astea le stiti si voi prea bine, poate macar din auzite, daca nu chiar din patite pe pielea voastra. Si totusi aceste locuri minunate, raman minunate pentru ca acolo am crescut, acolo ii am pe cei dragi si le ador asa cum sunt ele. Cineva zicea ca prea ne vorbim tara de rau, ca prea o denigram la orice pas, ca prea o batjocorim peste tot si ca noi suntem de vina pentru ca nu stim sa o ridicam in slavi! Si cum am putea face asta? S-ar numi o falsitate totusi. E ca si cum l-ai minti pe unu’ in fata ca el habar nu are, dar el e patit prin Romania si trecut prin multe. N-ar fi mai cinstit macar in ultimul ceas sa fim sinceri in primul rand cu noi insine si apoi si cu ceilalti? Cred ca tuturor ne pare rau pana la urma ca nu putem oferi si noi aceleasi conditii ca si altii tuturor celor ce vin sa ne viziteze. Si sunt sigura ca nici in 50 de ani de acum inainte nu vom putea face asta! Nu, nu sunt pesimista, sunt doar realista!

Pe litoralul nostru nu exista decat o singura statiune, si anume Mamaia…si asta din punctul de vedere al multora! Domne daca nu te duci in Mamaia nu e fita, intelegi? Adica practic nici nu existi, nici nu se cheama ca ai fi fost la mare. Asa ne-au obisnuit si televiziunile…totul de la mare se transmite oricum din Mamaia. De ce? Mi se pare o prostie! Sunt niste preturi exorbitante si o agitatie si o ingramadeala maxima! Cu toate fitele si cu toate preturile, chiar zilele trecute citisem despre o vedeta fitoasa, care a mancat la o terasa de lux din Mamaia si care ce sa vezi? Era sa ajunga la spital pentru ca a mancat niste carne de vita stricata! De ce sa ne mire??? Nici nu trebuie! Se poarta! E la moda! E fita sa mananci o friptura stricata la Mamaia, nu?

Doamne cata prostie omeneasca!!! Ma intreb pana unde mai tine si cat se poate intinde…e jalnic ceea ce se intampla…pacat!

O seara frumoasa…

Lasă un răspuns

