Alimentatie corecta sau Clinicco?


Salutare!

Revin pentru ca intr-un final, am decis sa ma trezesc la realitate si sa va vorbesc un pic despre perioada anterioara, in care am inteles cat de important este sa ajungi sa mananci sanatos, sa ai o alimentatie corecta. Recunosc ca sunt o mare gurmanda si ca tocmai de aceea intotdeauna am avut ceva probleme cu kilogramele acumulate…totusi chiar daca uneori imi reprosez ca e prea tarziu, am inteles ca toate bolile, sau 99% dintre bolile omului se datoreaza proastei alimentatii.  Asa ca am fost nevoita sa ma decid…ori la bal ori la spital? Si din fericire zic eu ca de data asta am reusit, alegand „balul”! Si merg pe principiul ca niciodata nu este prea tarziu pentru a lua o hotarare, mai ales in ceea ce priveste stilul de viata si pana la urma sanatate, pentru ca asta e cea mai importanta! Asa ca m-am pus pe treaba serios si cu putina ambitie mi-a si iesit!

Daca m-as referi la cele mai intalnite afectiuni cauzate de kilogramele in plus, cu siguranta acestea ar fi afectiunile cardio. Grasimea se depune in mare parte in tot organismul, insa de cele mai multe ori, prima care are de suferit este inima.  De aceea, daca nu avem grija ca alimentatia noastra sa fie una corecta, in mod sigur ne vom lovi la un moment dat de chirurugie cardiovasculara.

Clinicco este cel mai bun spital de profil din Romania (cu medici angajati toti full-time), cu standarde foarte inalte, fiind singurul spital care rezolva urgentele cardiologice gratuit din Brasov si Covasna. Asa ca daca voi, sau cei dragi voua ajungeti vreodata sa intampinati astfel de probleme, cu siguranta locul in care trebuie sa va tratati este Clinicco. Insa cel mai bine ar fi sa avem mare grija sa nu ajungem pe mana medicilor, nu?

Romania este pe locul 1 in Europa in ceea ce priveste bolile cardiovasculare si tot in Romania murim pe capete din cauza alimentatiei proaste. Sedentarismul si faptul ca nu stim sa avem grija de noi, ne face sa suferim zilnic la propriu. Vorbesc din propria experienta. Nu conteaza atat de mult modul in care arati, ci inainte de toate conteaza sanatatea noastra!

Nu trebuie si nici eu nu am fost vreodata vreo silfida sau atat de slaba incat sa imi poti numara oasele,  insa consider ca o greutate optima la inaltimea noastra ne poate salva de multe probleme. Faptul ca nu dam atentie la ceea ce mancam, faptul ca nu facem sport, si multe altele se rasfrang asupra noastra in cel mai dureros mod! Cu siguranta ca depinde in primul rand de noi sa reusim sa avem o viata mai sanatoasa si mai buna! Trebuie doar sa vrem si sa avem un pic de vointa! Este foarte greu, recunosc, dar este al naibii de bine dupa!

Si ce-si doreste orice om intotdeauna? Sa fie sanatos, nu? Luptati pentru a fi sanatosi!

P.S.

Pozele de mai jos nu sunt pentru a primi laude sau pentru a ma lauda la propriu, sunt pentru acele persoane care chiar isi doresc sa fie sanatoase! Luati-le drept o motivatie, o incurajare, sau ca pe o lectie de la cineva care s-a trezit cam tarziu sa actioneze dar care  totusi la un moment dat a gasit puterea si vointa sa o faca!🙂

252761_484387354911879_1146865266_n

„inainte”🙂 – undeva la tara

148979_450331708317444_660513836_n

Tot „inainte”🙂 alaturi de fiica uneia dintre cele mai indragite soliste

578609_442327112451237_1165471741_n

Si tot „inainte” – alaturi de o alta interpreta minunata

8437_671309006219712_458652838_n

Si „dupa” – alaturi de cel mai minunat bunic

970191_661580320525914_704631073_n

„dupa”🙂

Si lupta nu s-a terminat inca…

V-am pupat!😉

Lasă un răspuns

