Showbiz cu invidie si batai…


Salutare!

E drept ca nu ne-am mai „vazut” de ceva timp si asta datorita faptului ca timpul liber nu prea isi face loc printre ale mele.

Dar cand un subiect ma macina si ma macina, nu pot sa nu imi fac timp sa imi spun parerea si sa imi vars nervii aici, pe blogul meu, sperand bineinteles si la o opinie din partea voastra, a cititorilor mei.

Deja mult-prea-discutatul caz Alexandra Stan atrage atentia din ce in ce mai tare. Si cred ca are si de ce. Am urmarit si eu mai in detaliu in aceasta dupa-amiaza toata povestea asta si recunosc sincer ca am ramas uimita. Uimita zic? De ce? De ce sa mai raman uimita si sa ma mai mire astfel de lucruri? Si totusi…recunosc ca nu e una dintre preferatele mele desi i-am fredonat piesele din cand in cand, dar e totusi un star de talie internationala. A ajuns repede acolo „sus” si parca aveam pretentii si nu m-as fi asteptat sa aud tocmai despre ea ca a patit-o.

Prostii…ma uitam la moaca manager-ului ei, sau fostului ei iubit sau ce dracu o fi ala…pai la ce fata are, la ce sa te poti astepta din partea lui???  Doamneee, Doamneee cum ajung unele fete si mai ales ce si cat trebuie sa plateasca pentru a urca pe o scena?

Uite ca undeva pe aici (desi de departe bineinteles), parca ma regasesc si pe mine…mai zilele trecute ma intreba din nou cineva de ce nu mi-am continuat cariera in muzica ca doar am facut atatea scoli si cursuri si ca am sanse si etc.etc. De mica am fost pe la tv. am avut ocazia sa vad fel de fel de oameni si sa intalnesc situatii diferite. Uite ca inca odata le raspund tuturor celor care ma intreaba lucrul acesta, desi cred ca am mai facut-o intr-o alta postare aici pe blog. Fratilor pentru ca stiu cu ce se mananca statutul de vedeta in Romania! Da stiu, desi pentru unii poate parea greu de crezut! Normal ca mi-ar fi placut sa apar pe scene, pe la tv sau mai stiu pe unde…da si inca mi-ar placea, dar cand vad si cand stiu cata ura si invidie trebuie sa suporti si sa inghiti, cate trebuie sa induri si cati bani trebui sa bagi in curul altora, mi se scarbeste! Ok, sunt eu prea sensibila, recunosc ca nu as avea puterea sa rezist psihic si sa indur atatea lucruri urate. Dar de ce as face-o?  Nu vreau! Prefer sa ma simt bine cu prietenii, sa cantam impreuna la petreceri si sa ne distram in felul nostru!

Tot zilele trecute imi povetea o fosta colega de la Scoala de muzica prin cate trece tocmai pentru a putea fi acolo unde isi doreste. Imi povestea cum oamenii si colegii cu care a impartit o paine, au devenit cei mai aprigi dusmani, cei mai invidiosi si cate si mai cate. Pacat…

Dar sa revin la Alexandra Stan…Doamne fereste, inca nu imi vine sa cred in ce hal a putut sa o bata idiotul ala!!! Nici nu mai conteaza cine e sau cati bani au avut sau nu au avut de impartit! Din punctul meu de vedere, conteaza doar faptul ca din nou un imbecil de barbat a lovit o femeie! Ea zice ca pentru prima data i s-a intamplat asta! EU as putea baga mana in foc, ca NU! Cu siguranta i s-a mai intamplat de nenumarate ori dar poate nu atat de grav ca si acum. Si cine-i vinovatul? Categoric EA! Ea pentru ca nu a reactionat de la bun inceput si s-a lasat dusa de val asa cum a vrut el! Ea a facut saraca tot ce el i-a dictat atata timp. Si uite ce fain si frumos e spectacolul de la tv si showbiz-ul romanesc! Cum sa ajungi sa iti tai venele doar pentru ca nu te lasa el sa te odihnesti si te punea sa muncesti continuu ca pe o sclava? E ceva strigator la cer, fereasca Dumnezeu! Saraca copila…pentru ca nu e decat un alt copil luat de niste idioti pe spatele caruia s-au facut atatia bani. Dar repet, ea e singura vinovata pentru ca a stat si a suportat atata umilinta! Am mai zis-o mai de mult, dar trebuie sa repet, un barbat nu e mai barbat daca te bate, un barbat nu e mai barbat daca te jigneste. Si mai mult decat atat, cum dracu ajunge sa te faca tot pe tine sa te simti vinovata??? Asta e o chestiune psihica! Si daca esti slaba de inger si esti moale, te joaca si te face cum vrea el! De ce sa il ierti??? Pentru ca ai copii cu el? Asta e motiv? Imi pare rau, dar NU! Poti sa ai si 15 copii, asta nu e un motiv sa treci peste violenta! Si nu stiu cum dracu femeile astea de la noi si nu numai de la noi, nu se invata minte odata! Bai nene cum s-a atins de tine, ADIO! Eu nu stiu cum unele mai pot dormi cu ei in pat si se mai pot culca cu ei dupa ce isi iau atata bataie??? Mi se pare absolut oribil! Sau cica le e frica sa-l denunte la Politie ca le ameninta ca le omoara si mai stiu eu ce. Pe bune??? Pai si atunci ce faci? Stai asa toata viata? Iti place sa traiesti maltratata?? Treziti-va femeilor! Actionati impotriva bestiilor! E imposibil sa nu gasiti o varianta de a iesi cumva dintr-o astfel de casnicie sau de situatie! Insa stiu, de fapt va place sa va complaceti si sa mai acordati mereu o a doua sansa! Prost gandit din pacate! Foarte prost!

Hai ca mi-am varsat nervii gata! Nu stiu dar cand am vazut-o pe fata asta la televizor cu ochiul ala vanat si cum arata saraca cu totul, imi venea sa sparg televizorul si sa intru sa-i mai dau si eu doi pumni! Normal ca imi pare rau si ca tocmai mi-e mila si mi se pare de nedescris felul in care a ajuns, dar poate iau exemplu si alte femei macar si se trezesc odata la realitate! Un cuplu traieste impreuna pentru a se iubi, nu pentru a se omori in bataie oameni buni! Ce iubire mai e aia cand incepi sa te bati? SI mai mult decat atat, cum sa accepti scuzele si iertarile? Cum sa crezi ca de fapt a fost o nebunie si ca nu se va mai repeta? Asa ceva nu exista! ACELA A FOST DOAR INCEPUTUL…

O seara frumoasa!

Lasă un răspuns

