Inca un an s-a scurs…


“Varsta este un mare pret ce trebuie platit pentru maturitate.”  (Tom Stoppard)

DA, inca un an a mai trecut cu bune, cu rele, cu toate cele ale lui si ale vietii…nici nu stiu daca are rost sa imi amintesc acest an…nu stiu daca a fost bun, sau daca a fost mai putin bun; important este ca a fost, dar pacat ca a trecut atat de repede. Nici nu stiu cum sa reactionez cand vad cat de repede trece timpul; parca mai ieri eram copil, mai ieri eram la liceu sau in scoala generala, mai ieri nu stiam ce inseamna grijile si responsabilitatile de zi cu zi. Pacat, pacat ca s-au dus atat de repede anii astia…

In acelasi timp traiesc bineinteles un sentiment de bucurie, acelasi pe care il simt si il traiesc in fiecare an pe data de 10 Iunie. Inca de cand eram micuta (si nu cred ca sunt singura), ma bucuram enorm cu vreo 2 saptamani inainte stiind ca urmeaza ziua mea. Asa sunt si acum si ma bucur ca am ramas totusi acel copil ani de-a randul. Unii se intristeaza pentru ca cica mai imbatranesc cu inca un an. Eu insa ma bucur pentru ca Dumnezeu mi-a dat prilejul sa mai inaintez cu inca un an in viata si pentru asta Ii multumesc in fiecare zi. Si asa am sa ma bucur tot timpul.🙂

Daca imi mai doresc ceva? Sau ce anume imi mai doresc? Din pacate sau nu neaparat, sunt inca multe, multe lucruri pe care mi le doresc inca de la viata. Sunt lucruri pe care pana acum nu am reusit sa le realizez, dar pe care sper ca cu ajutorul bunului Dumnezeu le voi duce la bun sfarsit. Inainte de toate insa, imi doresc sa fiu sanatoasa, ceea ce va doresc si voua! Atat! Restul vine si pleaca, restul se poate face (sau nu), restul ti-l poate da Dumnezeu (sau nu), restul se face daca ai noroc (sau nu) si asa mai departe…insa daca nu ai sanatate, nu ai nimic si nu poti face nimic…chiar si daca e vorba despre cel mai mic nimic.

DSCN3717

Asa ca deocamdata Ii multumesc lui Dumnezeu pentru ceea ce sunt azi si pentru tot ceea ce mi-a fost dat sa realizez si sa cunosc pana la momentul actual! Dar inainte de toate, Ii multumesc pentru ca mi-a dat sanatate sa pot face toate aceste lucruri! Le multumesc de asemenea parintilor mei pentru ceea ce sunt azi si bineinteles sotului meu pentru ca este in fiecare zi alaturi de mine.🙂

V-am pupat!

Sa aveti o zi cel putin la fel de frumoasa ca a mea!😉

“Viata ar fi infinit mai fericita daca ne-am naste la varsta de 80 de ani si ne-am apropia treptat de cea de 18 ani.” (Mark Twain)

“Inauntrul fiecarei persoane varstnice se afla o alta , tanara , care se intreaba ce dracu s-a intamplat .” (Jennifer Yane)

„In cele din urma, nu conteaza cati ani ai adunat in viata , ci cata viata ai acumulat in ani.” (Abraham Lincoln )

„Aniversarile noastre sunt pene din imensa aripa a timpului.” (Jean Paul Richter)

2 thoughts on “Inca un an s-a scurs…

Lasă un răspuns

