Guest-post – Sa fii copil e-un lucru serios…


Salutare!

Mi-e dor de cantecelul pentru copii ce poarta acest titlu si recunosc ca odata la ceva timp il mai ascult si imi amintesc cu drag de copilarie. Nu cred ca exista copil care sa nu-l stie :) . Dar nu m-am prezentat…eu sunt Aura Rusu cu ale sale “De prin viata adunate“, pe care va invit sa le cititi ori de cate ori aveti ocazia! :)

Atunci cand trebuie sa vorbesc despre copilarie, recunosc ca mi se pune asa un nod in gat, am o stare de agitatie si remuscarile ma cuprind. Poate ca unii ar intreba “cum asa”? “De ce?” E simplu: pentru ca regret enorm anii care au trecut desi multi ar zice ca inca sunt tanara si frumoasa. Regret anii copilariei tocmai pentru ca mi se pare ca nu am fost in stare, sau nu am stiut la acel moment sa profit din plin de ei. Nu stiu ce era in mintea mea atunci cand imi doream atat de mult si ma rugam in fiecare zi sa cresc si eu mare, de parca cine stie ce puteri nebanuite as fi capatat. Si chiar daca nu m-as fi rugat, oricum as fi crescut, pentru ca asa ne e dat, nu?
Continuarea acestui articol o puteti citi chiar AICI!
O zi superba!😉

One thought on “Guest-post – Sa fii copil e-un lucru serios…

Lasă un răspuns

