Sexy doar cu Just4girls!


Salutare!

Intotdeauna m-am intrebat cand anume, sau in ce context i se pare unui barbat ca o femeie (de ce nu chiar femeia de langa el), este sexy. Multi spun ca noi femeile putem fi sexy chiar si daca purtam o pereche de pantaloni bine aleasa, sau o camasa in stil barbatesc si o fusta peste genunchi. Oare asa sa fie? Voi credeti lucrurile astea? Mie mi se pare ca o spun doar asa de complezenta, doar pentru ca noi sa ne simtim bine de fiecare data si sa nu cumva sa ni se para ceva dubios. Intr-adevar, o femeie poate avea o alura sexy, insa doar prin infatisarea sa, poate prin felul ei de a fi, prin modul in care ti se adreseaza atunci cand vrea sa obtina ceva. Insa cu siguranta daca este imbracata din cap pana in picioare, nu prea se mai poate numi sexy.

Si pentru ca iubitilor/sotilor nostri le-ar placea in mod sigur sa ne vada purtand in fiecare zi lenjerie sexy, eu zic sa incercam sa le facem pe plac si sa lasam de o parte pijamalutele cu floricele, vacute si motanei, caci vorba aceea, nu mai suntem fetite cu fundite care merg la „gradi”.

1333237134.53 (1)

Trebuie sa recunoastem ca si piesele de lenjerie intima sunt la fel de sexy si pot sa spun ca mie mi se par a fi cu ceva mai mult bun gust, mai elegante si mai rafinate. Rochitele in stilul celei de mai jos, sunt preferatele mele!

1359649792

Insa femeile pot fi extrem de sexy si in costume de baie! Si pentru a putea purta unul, trebuie sa ai primul rand un corp bine „sculptat”, asta pentru a-ti pune in evidenta costumul achizitionat, dar si pentru a atrage toate privirile asupra ta in vara aceasta! Eu l-as alege pe acesta, „Costum de baie Tamara de la Marko„! Mi se pare foarte dragut, colorat si simpatic! E perfect pentru vara aceasta!

1366989463

Dragele mele trebuie sa recunoasteti ca toate piesele de pe Just4girls sunt irezistibile si sexy. Fie ca le achizitionati pentru voi, fie ca doriti sa oferiti cel mai frumos cadou prietenei cele mai bune, cu siguranta nu veti da gres, alegand Just4girls!

P.S. Nu stiu de ce am o vaga impresie, dar cred ca cei mai multi dintre cititorii acestui articol vor fi barbati!🙂 Gresesc?🙂

V-am pupat!😉

<Articol scris pentru  Blogawards.ro si Just4girls>

<Foto 1,2,3 : http://www.just4girls.ro/>

Lasă un răspuns

