Despre finala „Romanii au talent”


Salutare si Hristos a inviat! 

Tot am zis ca scriu si scriu despre subiectul asta si iata ca intr-un final apuc sa fac si asta. Ce pot sa zic? Sunt multumita! Da, sunt multumita de cel ce a iesit invingator, pentru ca in sfarsit omului asta nu cred ca ar avea nimeni ce sa-i reproseze! Asa ceva nu poate fi trucat si se poate realiza doar prin foarte multa munca si talent! Dar cred ca in principal prin munca. 

Cand l-am vazut pe acest om impreuna cu cei 3 magnifici ai sai in preselectii si chiar si in semifinala, sincer nu am crezut o secunda ca va castiga. Nu credeam ca printre noi, romanii, mai exista oameni care sa aprecieze lucruri la adevarata lor valoare. Chiar nu-i dadeam sanse. Recunosc ca sezonul asta mi s-a parut cel mai slab de pana acum privind in ansamblu. Asteptam de fiecare data sa vad ceva super spectaculos asa cum eram obisnuita si parca niciodata nu se intampla. Ceea ce e culmea, e faptul ca finala intr-adevar a fost una pe masura asteptarilor mele. Nu stiu ce s-a petrecut intre timp, dar parca dintr-o data toti au fost foarte buni! Si ma bucur enorm! Ma bucur pentru ca vad la tv o emisiune in care se munceste cu adevarat! Ca doar PRO-tv-ul asa ne-a obisnuit de fiecare data, nu?

Sunt fericita pentru marele castigator si pot spune ca m-a emotionat la maxim fiecare numar al sau. Poate ca daca nu as fi avut si eu un catel, si nu stiam ce inseamna sa fi atasat de el intr-un mare fel, lucrurile nu ar mai fi stat la fel. Nu stiu ce sa zic acum…parca imi vine sa i-o duc si eu pe Tasha a mea lui Bruno si sa platesc niste ore de dresaj! Cred ca ar merita sincer!🙂

Felicitari inca odata castigatorului si toate cele bune!

V-am pupat!😉

2 thoughts on “Despre finala „Romanii au talent”

  1. IORGA MARIN spune:

    BRAVO AURA SUPER COMENTARIU SI CREDE-MA CHIAR AI DREPTATE ESTE SINGURUL NUMAR CARE NU PUTEA FI INFLUIENTAT DE NIMENI ASA ESTE MACAR ANIMALELE SA RAMINA ELE CHIAR SI DUPA DRESAJ.

Lasă un răspuns

