Doctor pe placul meu!


Salutare din nou pe ziua de azi!

Ce sa va zic? Primesc de dimineata un mail de la o buna prietena, il citesc si in acelasi timp ma bucur, pentru ca simt cum ma binedispune…🙂. Cica sunt spusele unui medic…va las sa cititi, dupa care comentam:

Acest doctor e pe placul meu. Il iubesc!

Dr. Paulo Ubiratan – Porto Alegre , Rio Grande do Sul, într-un interviu acordat televiziunii locale, a fost întrebat despre unele sfaturi pe care le-a dat totdeauna …
Întrebare: exercitiile cardiovasculare prelungesc viata?
Raspuns: Inima a fost facută pentru a bate de un număr de ori … Nu-ti irosi bătăile cu exercitii. Totul, în cele din urmă, se uzează. Accelerarea inimii nu vă va face sa trăiti mai mult. E ca si cum ai spune că se poate mări durata vietii unei masini, dacă o faceti sa meargă mai repede. Vrei sa trăiesti mai mult? Trage un pui de somn!

Î: Ar trebui să mă opresc cu consumul de carne rosie si sa mănânc mai multe fructe si legume?
R: Trebuie să întelegi logica eficientei … Vaca ce mănâncă? Iarbă si
       porumb. Ce sunt astea? Plante. Deci, o friptura nu este nimic altceva
       decat un mecanism eficient de a introduce legume în corpul nostru. Vrei
       sa manânci niste boabe – mănâncă pui!
 
Î: Ar trebui să reduc consumul de alcool?
R: Categoric, nu! Vinul se face pe bază de fructe. Brandy este distilat
       din vin, ceea ce înseamnă că acesta trage apa din fructe, astfel încât
       să profiti din plin din ea. Berea se face, de asemenea, din cereale. Le
       puteti consuma!
 
Î: Care sunt avantajele unui program regulat de exercitii fizice?
R: Filosofia mea este: dacă nu aveti nicio durere … sunteti bine!

Î: Fripturile sunt daunatoare?
A: Nu m-ai ascultat! … Astăzi alimentele sunt prajite in ulei
       vegetal. Acestea răman impregnate cu ulei vegetal. Cum ar putea uleiul
       de plante sa fie dăunător?
 
Î: Flexiunile ajuta la reducerea grasimii?
R: Categoric nu! Exersarea unui muschi doar il face să creasca în
       dimensiune.
 
Î: Ciocolata face rau?
R: Esti nebun? E cacao! O altă legumă! Este bună pentru a fi fericit!
Si tine minte: viata nu ar trebui să fie o călătorie până la mormânt, cu intentia de a ajunge sănătos acolo, cu un corp atractiv si un organism bine conservat. Mai bine apucă celălalt drum: bere într-o mână, chips de cartofi în cealaltă, mult sex si un organism complet uzat, pe deplin folosit, strigând că …
A MERITAT SA FACI CALATORIA!
Dacă a umbla inseamnă a fi sănătos, postasul ar fi nemuritor!
Balena inoată toată ziua, mănancă doar peste, bea apă si totusi e TARE GRASA!
REMEMBER:
Un iepure aleargă toată viata si trăieste 15 ani; broasca testoasă nu aleargă NICIODATA si trăieste 450 de ani.”


Deci, ce parere aveti? Probabil ca multi dintre voi urmeaza sa spuna ca toate astea sunt niste tampenii, si mai ales sunt niste tampenii spuse de un doctor. Habar nu am daca toata chestia asta este sau nu este adevarata. Insa pot sa va vorbesc despre mine in ceea ce priveste spusele acestui medic.

Referitor la prima intrebare ii cam dau dreptate; sincer nu imi place sa fac efort si chiar recunosc ca mi-e mare lene sa fac vreun sport, oricare ar fi el. Nu imi place sa obosesc, deci de ce sa nu stau mai bine linistita in banca mea?🙂

Despre carne, cred ca am mai spus-o si o repet. Frate asta e „leguma” mea preferata si fara ea sa dea naiba daca simt ca pot sa traiesc. Am incercat,  recunosc sa o exclud de mai multe ori din meniul zilnic, dar simteam cum ma „prapadesc”, cum nu am vlaga in mine, cum nu am forta. Deci o fi buna, o fi proasta, nu mai stiu ce sa mai cred…ideea e ca eu o voi manca in continuare. Azi dimineata chiar se luase de mine o buna prietena pe Facebook intr-un comentariu, tocmai pentru ca era si niste carne in farfuria cu mancare pe care o postasem cu putin timp in urma. Acelasi raspuns i l-am dat si ei. O viata am, daca si carnea o scot de tot din meniu…vorba doctorului, ajung vreo ierbivora sau vreo planta molesita.

12410_449578145124359_492667862_n

La faza cu alcoolul mi-e tot una. Nu consum asa ceva de obicei, nu imi place deloc…asa ca…

Deci cum zice doctorul…daca nu va doare nimic, sunteti bine, nu mai faceti exercitii fizice🙂. Ei parca nici chiar asa…adica na mai e buna si cate o alergare usoara acolo odata pe luna macar!

Despre carnea prajita in ulei ce sa zic? Recunosc ca nu o prea agreez. Chiar nu prea mananc asa ceva, dar toate astea consumate cu moderatie, adica nu zilnic, eu cred ca nu sunt mari dusmani.

Cat despre ciocolata, de asemenea nu este preferata mea in materie de dulciuri. Am inteles ca e mult mai bine sa mancam ciocolata neagra, pentru ca de fapt aia are vreo 85% cacao in compozitie.

Asa ca fratilor, ce pana mea sa mai mancam si ce sa nu mai mancam? Asta e o „boala” a secolului! Numai pareri impartite! Oricum, eu una in mare parte sunt de acord cu doctorul asta :)!

Voi ce parere aveti?

V-am pupat!😉

Lasă un răspuns

