Anotimpul florilor


Salutare!

Si iata ca mai este atat de putin si se apropie sarbatorile de Paste…eu le astept cu mare drag chiar daca anul acesta nu-i voi avea pe toti cei dragi alaturi de mine. In alta ordine de idei, acesta este anotimpul tuturor florilor si speciilor de flori ce apar prin te miri ce locuri; care mai de care mai frumoase, mai colorate, mai sensibile. Apropos…va plac florile? Va place sa oferiti flori?

Despre mine as putea spune cu mare usurinta ca imi plac si nu imi plac…adica? Bineinteles ca imi place sa primesc flori, mai ales din partea sotului de exemplu, insa nu imi place un singur lucru: si anume sa am grija de ele dupa ce le-am primit. Nu imi place, sau mai bine zis, cred ca uit sa le schimb zilnic apa, sau sa le curat, pentru a tine cat mai mult. Da stiu, poate ca suna ciudat dar nu este una dintre pasiunile mele.🙂 Si uite asa ati mai aflat ceva despre mine. Asta nu inseamna ca de acum inainte nu imi mai aduceti flori, nu?🙂 Promit ca ma stradui sa am grija de ele! Sa va spun si care sunt florile mele favorite? Trandafirii albi si/sau rosii.🙂

Buchet de 18 trandafiri rosii si 15 crizanteme albe, in forma de inima

Dragi barbati, eu va invit si va sfatuiesc, ca atunci cand veti dori sa oferiti cele mai frumoase flori persoanei iubite, sa apelati la FloriaEste vorba despre o florarie online foarte interesanta si extrem de benefica in ceea ce priveste preturile. In plus, nu veti mai fi nevoiti sa va deplasati si veti putea face surprize placute iubitei/sotiei, ori de cate ori veti simti nevoia. Tocmai de aceea va sfatuiesc sa profitati pentru a face cadouri si surprize irezistibile  persoanei iubite! Cu siguranta veti reusi sa o impresionati, mai ales daca veti comanda florile ei preferate. Deci nu mai stati pe ganduri si incercati sa va faceti fericite iubitele chiar acum, comandand cel mai frumos buchet de flori!

V-am pupat!😉

 

2 gânduri despre &8222;Anotimpul florilor&8221;

  1. Eu sunt in Spania si trimit in fiecare an flori mamei de ziua ei, de 8 martie si de Paste. Floria mi-a livrat intotdeauna la timp, chiar daca mama sta la 28 de km. de Pascani.

  2. Sunt o persoana matura, care e pasionata -mai nou – de internet. Iubesc viata, imi plac calatoriile. Acum sunt pensionara si pentru ca sa nu ma izolez total de lume incerc sa pastrez socializarea prin internet.Iubesc frumosul , florile. Imi plac calatoriile si cum strang un ban, o data pe an evadez din Constanta, ba chiar din Romania , daca se poate.

Lasă un răspuns

