Bijuterii si bijuterii


Salutare!

Si uite asa tot o sa scriu despre bijuterii, tocmai pentru ca un pic mai inainte ziceam ca le ador. Si spuneti-mi o femeie careia nu i-ar placea sa aiba dulapul plin de asa ceva! Nu cred ca exista!🙂

Desi cand eram mica, eram asa mai baietoasa spre nefericirea mamei, care intotdeauna era indignata pentru ca nu port fustite si pantofiori si nu sunt o fetita adevarata, iata ca lucrurile s-au mai schimbat intre timp. Nu, nu nici acum nu ma omor cu fustele sau cu rochiile si nici cu pantofii cu toc!🙂 Poate doar la ocazii speciale…imi amintesc foarte bine cat mi-a luat sa imi pot alege pantofii pentru nunta mea!!! Muuult! Bineinteles ca eu ca o mireasa ce eram, cautam pantofii cu cel mai mic toc posibil dar in acelasi timp eleganti! Si zic eu ca i-am gasit intr-un final!🙂

Dar totusi…chiar daca toate astea nu imi sunt comode, am inceput macar sa ma impac destul de bine cu bijuteriile! Da, imi plac, imi place sa le pot asorta la diverse tinute si imi place sa le ofer cadou. Tocmai de asta, apelez tot timpul la bijuterii online pentru ca sunt mai la indemana. Le gasesc usor si le pot alege si mai usor. OnlineBijoux este un magazin online de bijuterii cu produse la indemana oricui si de o diversitate foarte mare. In plus, acesta are oferte pentru Paste, ceea ce inseamna ca veti putea alege cadourile cele mai interesante pentru cei dragi. Si daca pentru cei dragi va doriti sa comandati bijuterii fashionnu uitati ca alegerea pe care trebuie sa o faceti se numeste OnlineBijoux.

Eu una recunosc ca m-am indragostit de inelul din argint rodiat, pe care mi l-as dori tare mult!🙂 Este finut, rafinat si simpatic! Ce parere aveti?

4416O978

Spor la cumparaturi!

V-am pupat!😉

Lasă un răspuns

