Alege CrystalGlamour!


Salutare dragii mei!

A cam inceput sa imi placa sa am in mica mea garderoba, daca-i pot spune asa, diverse obiecte si bijuterii care mai de care mai simpatice. Culmea e ca inainte, cand eram mai copilita (cum a sunat asta🙂 ), nu ma prea omoram cu toate chestiunile astea. Si totusi, de ceva timp sunt foarte interesata de fel de fel de gablonturi si bijuterii care mai de care.

Asa ca unul dintre cele mai interesante magazine online pe care vreau sa vi-l recomand si voua, se numeste CrystalGlamour. Este foarte interesant si va ofera produse accesibile la pret. Mai ales ca in aceasta perioda veti gasi si reduceri de -50%. CristalGlamour este un magazin online de ceasuri si bijuterii la indemana oricui si ofera o foarte mare diversitate de produse.

Sa va spun un mic secret…de exemplu inainte nu prea imi placeau ceasurile de mana. Nu stiu de ce nu le suportam! Si toata lumea se gasea sa imi ofere cadou cate un ceas de mana, mai ales cu ocazia zilelor de nastere. Tocmai poate in ideea ca observau ca nu port asa ceva, pentru ca nu as avea. Si uite asa am strans o vreme ceva ceasuri dragute pe care nici pana in ziua de azi nu le-am mai purtat. Totusi, cam de vreun an de zile au cam inceput sa imi placa si mie ceasurile. Si uite asa mi-am cumparat unul absolut pe gustul meu de care sunt tare mandra. Uitandu-ma prin acest magazin despre care vorbeam un pic mai sus, cred ca urmeaza sa imi procur un alt model, pentru ca observ nenumarate modele de ceasuri cu SwarovskiAcestea sunt absolut fabuloase si rafinate. Nu au cum sa nu te atraga!

Si am gasit unul care imi place la nebunie! Mi se pare tare dragut si interesant, e  oarecum diferit de ceea ce am mai vazut pana acum. Este ideal sa il oferi cadou, sau chiar sa il cumperi pentru tine. Este vorba despre ceasul Guess Blacky Rainbow.

guess-blacky-rainbow~m_5303588

Sper ca v-am convins! Spor la cumparaturi!

V-am pupat!😉

One thought on “Alege CrystalGlamour!

Lasă un răspuns

