Sportul – sanatate curata


Salutare!

Dupa un mic si pitic concediu de care am avut maxima nevoie, iata ca revin in forta, pentru ca bineinteles imi era dor de voi!

Recunosc ca nu iubesc foarte tare sportul, desi am practicat atletism in copilarie si eram destul de incantata pe atunci. Dar cum sa nu faci sport in ziua de azi, cand intampini atatea probleme legate de sanatate, cand mancarea pe care o consumi este prea putin sanatoasa, cand toate, parca toate bolile nenorocite se tot leaga de noi? Si daca chiar iti doresti sa te apuci de un anumit sport, iti spun ca poti gasi echipamentul necesar si absolut toate accesoriile necesare in cel mai tare magazin on-line, cu cele mai accesibile preturi. Este vorba despre Sportguru.ro. De aici iti poti achizitiona costumatii sportive, incaltaminte sport, accesorii diverse (genti echipament, mingi de baschet, etc.).

Despre mine as putea spune ca singurul sport pe care il practic totusi, este faptul ca zilnic urc scarile din vila in care lucrez de cel putin 20-30 de ori pe zi, sau uneori chiar mai mult. Ma multumesc si cu atat, insa recunosc ca mi-ar placea sa am un pic de timp liber la dispozitie, sa ies in parc si sa joc tenis. Da, imi place tare mult…si in mod sigur imi voi comanda si o pereche de rachete de tenis din acest magazin, tocmai pentru ca mi se par accesibile la pret si imi si plac foarte tare.

http://www.sportguru.ro/sporturi/tenis-de-camp/rachete-tenis/racheta-de-tenis-copii-pacific-xteam-115-ID6582

Asa ca…nu o sa mai stau prea mult pe ganduri si o sa ma apuc de jucat tenis, mai ales acum ca vine si primavara, iar vremea cu siguranta va fi ok la munte.

Spor la cumparaturi si voua!

V-am pupat!

Lasă un răspuns

