O suporti?


Salutare!

Lume, lume, la munte e o vreme naspa tare, a plouat, s-a topit zapada si e nor…trecand peste asta, cred ca am gasit varianta potrivita cel putin in cazul meu, pentru a nu mai fi nevoita sa port nesuferita de centura de siguranta atunci cand conduc, sau chiar atunci cand ma aflu  pe scaunul din dreapta. Da fratilor…dintotdeauna am urat sa port centura de siguranta! Nu o suport! Simt ca ma strange cineva de gat. In plus, daca vrei si tu sa mergi undeva si ai o haina calcata pe tine, sau o rochie cu „briz-brizuri” o sifonezi imediat!

Ca sa nu va zic, ca de cand ma cunosc cu sotul meu, chiar si in momentul de fata avem discutii pe tema unei centuri. El imi spune sa imi pun centura de cate ori stau in dreapta si eu nu si nu. Apoi imi zice pana o pun si asta fac, ca n-am ce face! Cel mai mult ma bucur atunci cand merg singurica cu masina, pentru ca nu o pun si gata!😀 Ssssshhhhhh, sa nu ma ziceti! Sofatul pentru mine chiar e o pasiune, dar are si partea asta pe care nu o suport! Da, da stiu ca te scapa de te miri ce accidente si ca e foarte bine sa o porti, dar ma gandesc ca asa la un drum scurt mai merge sa mai trag chiulul o idee macar.

Si cum ziceam, am gasit si solutia…este vorba despre tricoul care imita centura de siguranta. Cica moda e lansata la chinezi. Ca doar unde putea sa se lanseze pentru prima data, nu?🙂 Tricoul este alb si are o dunga neagra pe diagonala, ceea ce inseamna ca tu chiar „porti” centura de siguranta.🙂 Da, te scapa ea de amenda vorba lor, dar cum ziceam e cam ineficienta in caz de accident.

china-tshirt-1_thumb-7-_58795700

Nu, nu cred ca o sa imi fac un astfel de tricou…mai bine mai trag cate un chiul la centura uneori asa pe barba mea. N-am luat niciodata amenda, dar si daca iau, am pus-o!

V-am pupat!

O saptamana usoara va doresc!😉

***sursa foto:www.realitatea.net

4 thoughts on “O suporti?

  1. Era un banc referitor la purtatul centurii de siguranță :
    Unor cursanți la școala de șoferi li se prezintă două fotografii capabile să reliefeze importanța purtării centurii de siguranță. „În fotografia din stânga, puteți observa efectele unui accident asupra unei victime ce nu a purtat centura de siguranță. A fost proiectat prin parbriz, aruncat cu violență într-un copac și acum, după cum vedeți, capul îi zace într-un șanț, un picior colo, o mână dincolo… Pe când în dreapta puteți vedea efectul benefic al purtării centurii. Uita-ți-vă cu atențe : zici că-i viu !”

Lasă un răspuns

