Eurovision de 2 lei


Salutare!

Nici nu stiu de ce mai scriu despre concursul de aseara…cred ca doar asa ca sa imi vars nervii pe aici, ca doar de aia am blog ca sa scriu ce ma doare, nu? 

Ce sa mai zic fratilor? Am reusit inca odata sa dovedim ca nu avem cultura muzicala nici cat negru sub unghie! E sau nu e asa? Am sperat pana in ultimul moment ca va castiga o voce buna, o melodie buna! De unde? Daca si juriul a fost manipulat in asa hal incat sa nu vada acele voci bune, la ce sa ne mai asteptam din partea publicului???

Cum sa castige nenica Cezar Ouatu? Cine e asta? Sau ma rog…o fi ca am auzit ca el canta prin tari straine si ca e mare si tare. Serios? Mai zicea cineva ca e un baiat de nota 20 si ca e super de treaba. Okkkkkk, si? Ce treaba are una cu alta? O fi super baiatul, o arata bine, dar ce ne facem ca noi avem nevoie de vocea lui si de o melodie buna? Pai aia e voce sa te duci cu ea sa reprezinti Romania? Zici ca omul e castrat atunci cand canta! Zici ca l-a strans cineva de oua! In plus, nu am inteles aproape nici un cuvant din toata piesa… nu are dictie, si se stramba si se chinuie sa cante de zici mama ce-i aia. Aia e melodie frumoasa??? Neah, nu imi place sub nici o forma! Nu stiu cum reusim de fiecare data sa avem un Eurovision de cacat la noi in tara. Si nu stiu de ce am eu asa o vaga impresie ca tatal tuturor nenorocilor ce se petrec prin culise, nu e altul decat Dan Manoliu.

Mai mult decat atat…am incercat sa votez…pai ce am putut? Nici pana acum nu a ajuns mesajul! Sa credem oare in voturile publicului? Hai sa fim seriosi si sa nu ne mai mintim aiurea! 

In final trebuie sa spun si ce piesa as fi vazut eu castigatoare…este vorba de Unique a Luminitei Anghel. Da! Ea era singura care ar fi putut reprezenta inca odata Romania la acest concurs din punctul meu de vedere! Sau dupa ea, Elena Carstea. Fratilor nu inteleg ce cauta trupele tinere la un astfel de concurs? OK, canta, nu zic ca nu, dar nu e de ajuns sa ai o piesa buna si atat. Degeaba o ai daca tu nu ai experienta scenei, daca nu simti ceea ce interpretezi, daca nu transmiti si nu poti sa canti live cu adevarat! Acolo este nevoie de un solist adevarat, unul fara emotii prea mari, unul pe care sa nu-l lase vocea inca de la primele versuri si sa inceapa sa gafaie asa cum a facut anul trecut Elena de la Mandinga, unul prea obisnuit de ani de zile cu scena. De asta e nevoie la Eurovision. In alta ordine de idei, nu am putut sa nu remarc faptul ca doamna Crina Mardare a acordat punctele mari ex-X Factoristilor ei. Pai de ce? Asa buni sunt aia? Gata sunt mari si tari ca au fost pe acolo? Nu e chiar asa! Urat! Urat! Urat!

Daca iesim pe locul 25 e bine…desi nu vad cum! 

V-am pupat!😉

9 thoughts on “Eurovision de 2 lei

  1. Eurovisionul, cel putin la noi, e cea mai proasta emisiune ever. Ce vorbeam si cu iubita mea zilele astea, parca ar fi o emisiune din anii 80, fara niciun pic de atmosfera, fara nimic. Iar daca e sa ne referim la calitate, la corectitudinea „voturilor”… no comment!

    • Corect! Total de acord! Nu vom ajunge niciodata sa realizam o astfel de emisiune asa cum trebuie pt.tara noastra, dar sa-i mai gazduim si pe ceilalti. Dar oricum la ce piese trimitem, nu avem noi sanse sa tinem Eurovisionul la noi in tara niciodata!

  2. In primul rand tre’ sa treaca de semifinale..
    In al doilea rand nu trebuie neaparat experienta. Trebuia sa promovam tinerii . Ca Electric Fence, spre exemplu . Nu ti se pare ciudat ca doi ani la randul au fost pe locul 2 ? Anul trecut au fost votati de public pe locul 1 dar de juriu nu , si s-a dus Mandinga.. Anul asta la fel. Adevarat Anghel are o voce de milioane si ne-a adus un renume.. si Cezar asta e impins de la spate evident, cum sa-i dea 0 puncte Luminitei ? Dar nu trebuie neaparat experienta. O capeti .. prin concursuri… deci trebuie si tineri.

    • Tinerii au timp de promovare si in tara! Sunt altii care au muncit zeci de ani si au acumulat experienta de care e nevoia intr-un astfel de concurs. Hai sa fim seriosi…nu poti de exemplu sa-l trimiti pe Andrei Leonte la Eurovision de exemplu…e asa firav ca nici plamani in el n-are. Trebuie sa trimiti oameni de valoare! De exemplu Andra de ce nu a participat la un astfel de Eurovision al Romaniei? Pentru ca pur si simplu si ei i-ar fi dat tot 0 puncte careva de pe acolo. N-are rost sa ne mai fofilam …

      • Ei na .. cand ai voce , o ai . Pur si simplu . Nu trebuie sa participi neaparat la 487575 de concursuri gen ” Mamaia copiilor ” sau alte din astea… trebuie sa ne detasam un pic de trecut. Sa incercam ceva nou. Nu zic ca Leonte ar fi ceva super , dar Tudor Turcu sau Electric Fence, da, desi ma repet. Dar ei sunt cu rockul.Si serios, de ce am promova asa ceva? Nu , hai sa o promovam pe Elena Carstea care vai , a venit din America vai draga, doamne , si ea e mare vedeta.. daca era , ramanea aici. ” Sa nu ne mai fofilam?” E nasol cand cineva nu e de acord cu tine , ha ?

      • Eu nu am contestat vocile nimanui din acel concurs, insa am spus ca experienta trebuie sa-si spuna cuvantul. Degeaba ai voce daca nu stii sa interpretezi…e o mare diferenta intre a stii sa canti si a stii sa interpretezi si sa transmiti. Elena Carstea ramane totusi o voce mare a Romaniei, si nu vad care ar fi problema daca s-a intors la ea in tara sa participe la un concurs. In plus, iti dai seama ca nu asta e ideea, ca toata lumea sa fie de acord cu mine, bineinteles ca parerile sunt intotdeauna impartite si ca fiecare are favoritii lui. Multumesc pentru comentariu!🙂

      • Da si Corina Chiriac a fost o mare vocii a Romaniei dar nu vine pe la nu stiu cate emisiuni sa zica nu stiu ce de viata ei si cine a facut-o vedeta si ce a mancat azi , ca nimanui nu-i pasa.. i-a cam trecut vremea si incearca prin orice rasputeri sa se reprofileze.. aiurea.

Lasă un răspuns

