Pentru cele mai speciale…


Imagine

fiinte! Adica pentru noi femeile, fetele, fetitele, este dedicat acest „post”. De ce? E foarte simplu! Pentru ca am fost, suntem si vom ramane cele mai speciale de pe acest pamant. Nu domnilor, nu sunt deloc modesta si nici nu ma stradui sa fiu sau sa par, atunci cand vorbesc despre noi, fetele. De ce as face-o? 

Azi este ziua noastra, a tuturor femeilor, ceea ce inseamna ca azi chiar trebuie sa fim rasfatate si mai ales respectate. Ok, stiu ca se spune ca azi e doar ziua mamelor, dar imi place sa cred ca nu e doar a mamelor, ci a tuturor persoanelor de sex feminin. De exemplu, as putea spune ca azi e si ziua catelusei mele Tasha, de ce nu?🙂 Exagerez, asa-i? Pai ce ea nu va deveni mamica?🙂

Cum spuneam…macar azi, (asta pentru cele care nu sunt deja rasfatate zi de zi) avem tot dreptul sa fim respectate, iubite cu forta si sa ni se faca toate poftele. Adevarat sau nu? Eu una mi-am primit deja cadoul, a fost exact ce mi-am dorit si nu imi doresc altceva mai mult in afara de asta, decat iubire, intelegere, liniste sufleteasca si sa imbatranesc fericita  alaturi  de persoana iubita. Cred ca e suficient! Si daca mai vine si un bebe mic, e mai mult decat WOW!🙂

Noi femeile avem o sensibilitate aparte, privim altfel dragostea, privim altfel lucrurile, simtim altfel orice fel de intamplare. Poate de multe ori gandim diferit si nu reusim sa fim pe aceeasi lungime de unda cu sotul sau cu persoana iubita. Poate uneori ne ia gura pe dinainte, poate spunem prostii sau alte tampenii, doar pentru faptul ca suntem distrate, fericite, sau indragostite. Sau de ce nu, poate ca de multe ori ne purtam si ne rasfatam exact ca niste copii. E ceva gresit in toate astea? Eu zic ca trebuie sa fim iubite asa cum suntem…trebuie sa fim exact asa cum suntem, tocmai pentru a ne simti bine in pielea noastra. 

Din pacate, putini barbati mai tin cont de insemnatatea unor astfel de zile si de aceea, sunt sigura ca multe sotii raman dezamagite. Desi nu o recunosc, toate si-ar dori ca in aceasta zi si nu numai, sa primeasca o mica atentie indiferent in ce consta aceasta. Asadar, eu vreau sa va urez tuturor un sincer si calduros LA MULTI ANI! Sa fiti iubibile, adorabile, rasfatabile, alintabile, giugiulibile, fericibile, etc.etc.etc.🙂 Doamnelor sa nu uitam ca meritam tot ceea ce este mai bun! Sa nu uitam sa iubim, si sa daruim iubirea!

LA MULTI ANI mamico draga, sa ne traiesti, sa fi sanatoasa si iubita! La multi ani tuturor celor ce citesc acest „post”, la multi ani de ce nu si sotilor ce stiu sa ofere mici atentii azi sotiilor lor, la multi ani tuturor!

Pe curand!

V-am pupat!😉

Lasă un răspuns

