Happy :)


Salutare lume, lume!

images

Eeeheeei, doar nu credeati ca am dat coltul nu?🙂 Hai ca nu scapati voi asa usor de mine! Asa cum va spuneam, laptopul cel vechi se bulise la propriu, deci pauza pe care am facut-o cred ca se intelege, da? Acum sunt fericita pentru ca am unul nou, ceea ce inseamna ca ne vom revedea mai des!🙂

Poate ca trebuie sa va povestesc asa pe scurt ce am mai facut in timpul in care nu ne-am mai „vazut”, nu? In principiu nimic nou…am trebaluit toata ziua, m-am mai si plimbarit cate putin dar asa scurt, pentru ca nu prea am avut timp, am primit vizitatori de acasica, am socializat cu noi turisti si cam atat. Ma bucur ca soarele si-a facut in sfarsit aparitia si la munte de vreo cateva zile bune! Este o super vreme, multa liniste si mult aer curat de care ma bucur in fiecare zi!🙂

In alta ordine de idei, in mod sigur am uitat ceva, dar o sa spun chiar acum: LA MULTI ANI cu ocazia sosirii primaverii! Va urez tuturor o primavara incarcata de mult soare, bucurii, dar mai ales multa sanatate si iubire! Sa va bucurati din plin de zilele cu soare, sa-i zambiti soarelui de cate ori il zariti si sa lasati grijile si tristetile la o parte!

Eeee si uite ca am scris primul post de pe noul meu laptop! Yuhuuuu! Frumos tare!

Pe curand! V-am pupat!😉

Aveti grija de voi!

Lasă un răspuns

