Prea mare intarzierea


Salutare!

Imagine

Eheee, nu prea m-ati mai vazut pe aici in ultima perioada…acum e 7 dimineata, e sambata si culmea, acum am gasit un moment liber sa ma „reintalnesc” aici cu voi. Poate parea ciudat pentru unii, dar altii poate chiar inteleg asta. In mod sigur eu pot spune ca mie una nu imi place deloc chestia! Aproape ca nu imi mai permit sa mai fac nici 20% lucruri pentru mine personal din cate obisnuiam sa fac inainte. Dar asta este…

In alta ordine de idei, aseara am reusit printre altele sa vad si ceva din „Romanii au talent”. Sincera sa fiu, asteptam cu multa nerabdare sa reinceapa! Si chiar nu am ramas dezamagita. E un show care cu adevarat ma binedispune intru totul. In plus, desi unii spun ca si la filmarile acestui show se fac anumite „giumbuslucuri” si sunt absolut convinsa ca se fac, pe mine una chiar nu ma mai intereseaza, atat timp cat lucrurile sunt facute cu cap si chiar reusesc sa te faca sa zambesti…sau de ce nu, de cele mai multe ori sa razi cu forta. Si chiar aveam nevoie de o portie zdravana de ras! Sa mai zic ca am nevoie si de un concediu ce cred ca ar fi bine meritat? Mai bine lasa…

La munte din nou ninge…si cum ar fi zis cineva „ai vrut zapada si iti place? Ei…uite ca ai parte la greu de ea!” Intr-adevar e foarte frumos si chiar imi place mult de tot vremea asta. Numai ca iti mai trebuie si timp pentru a iesi si pentru a te bucura din plin de ea. Mai ales ca eu una nu m-as satura de zapada niciodata, desi culmea sunt nascuta vara. Poate imi faceti o vizita…ce ziceti? Sa ne bucuram impreuna de vremea asta frumoasa! Va astept pe toti cu mare drag! In plus, sper sa ne revedem curand. Aaa, si dupa ce ca nu prea aveam eu timp, uite ca mi s-a bulit si laptopul bagamias picioarele! Culmea e ca nu se apropie nici o sarbatoare, ca poate imi aducea Mos Craciun unul nou. Dar poate cine stie…o veni vreun „Mos Martisor”. Ce o mai fi si ala? E clar! E mult prea dimineata! Numai prostii scot!

Week-end placut in continuare!

V-am pupat!😉

4 gânduri despre &8222;Prea mare intarzierea&8221;

  1. Si eu sunt nascuta vara si cu toate astea imi place foarte mult iarna, dar pana la concediu trec zilele acestea frumoase de iarna si tot n-am reusit sa ma bucur de ele cum se cuvine poate anul viitor o sa fiu putin mai norocoasa, cine stie?

Lasă un răspuns

