Dor de mare, dor de soare…


Salutare!

Uite asa ma ia cateodata  un dor de acasa de nu va spun! De fapt cand oare nu mi-a fost mie dor de a mea familie si de locurile in care am crescut…pana la urma cred ca pentru oricine care e plecat de ceva timp de pe meleagurile copilariei, i se face dor mai devreme sau mai tarziu. Si mai mult decat atat, cum sa nu imi fie dor de mare, de plaja, de litoralul romanesc? Acolo am crescut si acolo am avut parte de cea mai frumoasa copilarie!

index

Referindu-ma un pic la ceea ce este azi litoralul nostru, pot spune ca nu e chiar asa de jalnic cum l-ar descrie unii. Din punctul meu de vedere s-au adus destul de multe imbunatatiri cel putin in ultima perioada. Cred ca fiecare roman care iubeste marea, isi doreste categoric sa gaseasca conditii prielnice, insa cred ca si ofertele noastre sunt atragatoare atat timp cat nu exista pretentii de un rang ridicat. Si hai sa fim seriosi! Chiar sunt oferte extrem de atractive si preturi pe care nu oriunde le intalnim. Desi multe alte tari ofera si ele tot ceea ce au mai bun, atunci cand vrei sa te simti ca acasa, e clar ca trebuie sa-ti petreci vacanta exact in tara ta. Iar litoral 2013 ne va aduce in mod sigur oferte noi, atractive, pe care nu le vom putea refuza! Romania este o tara minunata, ne ofera atat de multe si ne arata in fiecare zi lucruri noi! Tot ceea ce trebuie noi sa facem, este sa stim sa o intretinem asa frumoasa si tanara!

Ce n-as da sa merg din nou in vizita prin toate statiunile litoralului nostru, sa imi petrec o vara intreaga acasa, sa ma plimb peste tot, sa merg la spectacolele oferite acolo pentru turisti, si multe, multe altele. Din nefericire, timpul liber este atat de limitat, incat va invit pe voi sa petreceti concedii minunate la mare si de ce nu sa va ganditi un pic si la mine!😉

V-am pupat!

2 thoughts on “Dor de mare, dor de soare…

Lasă un răspuns

