Primul articol in Blogger Magazin


Salutare!

Desi nu ne-am mai „vazut” demult, iata ca nu incetez sa va ofer mici surprize si mai mult decat atat, sper sa va convingeti ca desi nu am prea mult timp la dispozitie pentru pasiunea mea „bloggerit-ul”, incerc sa nu stau degeaba! Azi am primit ceva ce asteptam cam de multisor, insa se pare ca nimic nu a fost in zadar. Fara sa va mai tin pe jar, va spun ca unul dintre articolele mele a aparut in revista „Blogger Magazin”. Va invit sa il cititi/recititi si sa va bucurati de el!🙂 Il gasiti chiar AICI, la pagina 24!

logo-site

 

V-am pupat!😉

Week-end placut in continuare!

 

2 thoughts on “Primul articol in Blogger Magazin

Lasă un răspuns

