Criticisme


Salutare!

Ce mai faceti? Ce mai ziceti? Sper ca sunteti bine cu totii! Tot am zis ca trebuie si trebuie sa scriu despre subiectul asta pentru ca sincer nu ma pot abtine. Stiti deja ca imi plac mondenitatile si ca mi-ar fi placut sa lucrez in domeniu. Asa ca, daca in alta parte nu pot fi un mic critic, o sa o fac chiar aici la mine pe blog, de cate ori simt nevoia.

Am observat ca in lumea mondena si cred ca nu numai, in zilele noastre, este la moda divortul. Din pacate cam asa este, indiferent ca vrem sau nu sa vedem realitatea! Totusi nu inteleg de ce multe cupluri se grabesc asa de tare? De ce se casatoresc atat de repede?  Eu una pot sa spun despre cuplul Banica-Andreea Marin ca nu prea ma asteptam. Habar nu am de ce nu ma asteptam. Poate ca-i vedeam un pic mai diferiti fata de restul din categoria lor. Mi se par oameni mai cu capul pe umeri si un pic mai seriosi. Dar Aura…hai sa fim seriosi, pana la urma divortul nu tine neaparat de astfel de lucruri, nu-i asa? La urma urmei sunt si ei tot oameni ca toti oamenii, au si ei piticii lor si asa mai departe. Adica ce? Daca o fi Banica n-o avea voie sa divorteze cand i se „scoala”, doar pentru ca e el Stefan Banica? Sau ce? Daca e el cine e, nu o avea voie sa o mai cafteasca pe nevasta-sa din cand in cand? Sa fim seriosi! Ma enerveaza persoanele pe care le aud spunand despre persoanele publice…ia uite-l pe ala s-a dus cu femeia lu’ celalalt si nu stiu ce a mai facut! Si gata mie nu imi mai place cum canta de cand l-am vazut atunci ca a gresit. Serios? Pai acum cred ca ar trebui sa-ti placa meseria lui, adica ceea ce stie el sa faca cel mai bine pentru public. Daca stam sa ne uitam la toate vedetele ca fac si ca dreg, nu cred ca exista vreuna ideala din toate punctele de vedere!

Asa si cu Banica…eu una zic ca a caftit-o si pe Andreea Marin si ca de asta se si despart. E clar ca el este genul de om violent in viata de zi cu zi. Dar nu zic ca nu are si partile lui bune, Doamne fereste! Este unul dintre preferatii mei in materie de solisti si da, este cel mai bun in ceea ce face! Insa pe langa asta, nimeni nu cred ca poate stii ce se petrece cu adevarat in casa si in familia lui. Totusi, o parere cred ca si-o formeaza fiecare dintre noi, avand in vedere ca noi oamenii astia rai, stim cel mai bine sa bolborosim lucruri ciudate si sa speculam sau sa interpretam diverse despre orice vedeta sau persoana publica. Uite asa cred si eu ca Andreea Marin incepuse sa-si cam ia boxul de ceva timp incoace. Si din punctul meu de vedere, ea nu este femeia care sa stea langa un barbat doar pentru a fi maltratata. De asemenea, e clar ca ei nu mai formeaza un cuplu de mult in adevaratul sens al cuvantului! Si asta s-a vazut din multele interviuri pe care le-au tot acordat ambii de-alungul timpului.

Nu am sa inteleg niciodata de ce o femeia continua sa mai stea langa un barbat care a inceput sa o bata! Ce viata mai e aia oameni buni? Si totusi mi-a fost dat sa vad si sa aud despre astfel de cazuri. Azi se bat si maine se pupa! Cuuuum? Doar sa fii nebun, obsedat, sau nu stiu cum! Cum te mai lasa sufletul sa te mai apropii de un astfel de barbat? Nu zice nimeni ca nu exista certuri in familii, neintelegeri sau mai stiu eu ce, dar totul pana la bataie. Sunt femei care spun…trebuie sa raman cu el pentru ca avem copii impreuna. Serios??? Si ce daca? Poti sa ai si 20 de copii, ca langa un asemenea om nu merita sa mai stai. Altele raman insa din interes, pentru ca probabil sunt intretinute si mai bine mai accepta o palma, doua, zece in plus, decat sa se intretina singure. Urrraaaaaattttt! Asa a fost si cu sotii Banica din punctul meu de vedere! Sigur Andreea a papat bataie cand lui nu-i convenea ceva! Si uite ca asa a ajuns sa spuna si ea STOP! Si era chiar culmea sa nu faca ea asta, avand in vedere ca se ocupa de atat de multe cazuri umanitare si sustine atat de multe femei in diverse campanii.

Sunt convinsa ca e si foarte fericita pentru ca cel putin din casnicia asta s-a ales cu un copil, un copil mult dorit de ea! Fruntea sus Andreea!

V-am pupat!!! Duminica placuta in continuare!😉

Lasă un răspuns

