Ciudata lume a noastra


Salutare!

Pentru ca s-a mai dus cat de cat „poptopul” de pe la noi, am zis ca e cazul sa mai si scriu. Multa lume s-a perindat pe la Vila Soimul in perioada sarbatorilor de iarna, si asa mai departe. A fost frumos pot sa zic si totul asa cum se cuvine. Turistii au plecat multumiti, ceea ce ne-a incantat bineinteles cel mai mult.

In alta ordine de idei, as vrea sa va spun ca in toate zilele acestea in care nu am reusit sa mai scriu din cauza lipsei de timp, m-am gandit la „n” si „n” subiecte pe care as fi vrut sa le dezbat aici cu voi. Din nefericire pentru mine, nu pe toate mi le amintesc acum, dar cu siguranta atunci cand voi gasi un pic de timp liber, astfel incat sa reusesc sa imi pun ordine in ganduri, le voi dezvolta pe fiecare dintre ele.

Desi inca sunt tanara zic eu, si nu am avut timp sa le invat pe toate, pot sa zic cu usurinta ca in ultimul timp mai ales, am vazut suficient de multe lucruri ciudate, la fel si oameni, mult mai ciudati. Dar ce sa faci? Trebuie sa le accepti pe toate asa cum ti se „servesc” pe tava in fiecare zi. Si o stiti voi pe aia cu „facerea de bine…f….a de mama”? Ei…se pare ca nu prea ma invat minte cu asta! Dar deloc nenica! Frate in ziua de azi nu merita sa faci bine nimanui sa fie clar. Dar nu domne ca eu ma gandesc intai la Dumnezeu si zic hai ma lasa sa fiu om, sa nu fiu a dracului, ca poate m-o rasplati si pe mine cineva mai tarziu. Ei…aia cu pan’ la Dumnezeu te mananca toti sfintii, e la fel de adevarata! Mult prea adevarata! Mai bine zic sa imi vad eu de treaba mea si sa fiu asa cum trebuie sa fiu in functie de fiecare om in parte. Sa nu mai fiu buna, pentru ca nu merita sub nici o forma! In fine…la un moment dat, fiecare ajunge acolo, in locul in care va trebui sa „plateasca” intr-o forma sau alta.

descărcare

Sper sa ne „vedem” ceva mai des de acum inainte aici pe blog!🙂

V-am pupat! Si nu uitati de noua fita, nu se mai poarta caine de companie, se poarta inaripate, gaini, curci, rate! :)) Esti tampit Maruta sa mor eu! Ce caterinca!🙂

O seara frumoasa!😉

5 thoughts on “Ciudata lume a noastra

  1. Pingback: Leapsa Eliziaca

Lasă un răspuns

