Cateva ganduri…


Salutare si LA MULTI ANI!!!

Sa aveti un an nou plin de sanatate, bucurii si impliniri pe toate planurile! Sa dea Dumnezeu ca anul acesta sa fie macar un pic mai bun decat cel care a trecut si sa reusim, fiecare dintre noi sa realizam macar jumatate din tot ceea ce ne-am propus.

La un moment dat, ma gandeam sa insir aici cateva dintre telurile propuse pentru anul 2013. Apoi…in fractiune de secunda m-am razgandit. Nu, nu e vorba ca nu vreau sa le impart cu voi, ci pur si simplu m-am hotarat sa nu imi mai propun nimic anume! Habar n-am daca e ceva gresit, sau daca e ceva ok, insa chiar nu vreau sa imi fac planuri. Am inteles ca fiecare lucru ajunge  sa se intample in viata unui om, atunci cand trebuie, atunci cand vrea Dumnezeu si atunci cand „soarta” fiecaruia dintre noi se deschide la pagina respectiva. Poate nu trebuie sa imi mai doresc atat de mult sa se intample unele lucruri, pentru ca se pare ca daca incepi sa ti le doresti tot mai mult si mai mult, exact atunci nu se intampla. De asta zic ca nici de propus nu imi mai propun nimic. Las lucrurile sa vina de la sine. Sanatate sa fie ca in rest totate se fac! Sau cum am mai auzit pe la cineva „sanatate si BANI sa fie ca in rest toate se fac”.🙂 Parca a doua varianta pare a fi ceva mai plauzibila in zilele noastre, asa-i? Desi cu banii nu poti cumpara sanatatea! Acum depinde de fiecare cum vrea sa gandeasca.

Drept dovada stau cele intamplate in ultimele zile cu cel mai mare regizor al nostru si unul dintre cei mai buni actori, Sergiu Nicolaescu. M-am saturat si de televiziunile noastre de cacat care spun mereu ca da, e bine, a fost operat si e bine acum. Unde dracu’ e bine? Cum e bine daca a doua zi ne zici c-a murit? Ati innebunit naiba de tot? Fereasca Dumnezeu de atata prostie! Stiti vorba aia? Daca prostia ar durea, ar fi spitalele pline! Dar oricum si asa sunt…pacat, pacat de asemenea oameni care in ultima perioada ne-au tot „parasit”! Desi pana la urma cu totii ajungem in acest punct. Asta e legea…ne nastem, traim si murim. Pe cat de dureros, pe atat de adevarat! Se pare ca anul acesta l-am inceput mai mult cu stangul decat cu dreptul. Dar intotdeauna trebuie sa speram la mai bine!

Odihneste-te in pace MAESTRE!😦

V-am pupat!

images

One thought on “Cateva ganduri…

  1. Si oare chiar asa sa fie? Oare daca totul este atat de bine calculat atunci cum de nu ne-o ia inainte inima? Cum facem cand avem acele zvacniri si acele acte de curaj atunci cand iubim sau atunci cand vrem sa facem un bine sau chiar si atunci cand facem un lucru interzis?

Lasă un răspuns

