Mosule de s-ar putea…


Salutare!

Heeeei, gata bradutul? Eu l-am facut de ceva timp pentru ca imi place sa ma bucur de el cat mai mult, desi stiu ca azi se impodobeste de fapt. Oricum ar fi, tot frumos e si Mosul ne va aprecia pentru eforturile depuse de-a lungul anului si cu siguranta va trece pe la fiecare dintre noi. M-am gandit sa va „colind” cu o poezioara tare simpatica si ma gandesc ca in schimb as putea sa primesc multe „commenturi” in loc de banuti sau covrigi, ce ziceti?

Moşule, de s-ar putea                                                               
uxfag9t4fy2
Să-mi aduci, chiar de Crăciun,
Când îngheaţă Dunărea,
Te-aş ruga…un an mai bun!

Să-mi aduci, la poartă, Steaua,

Colindată până-n zori,
Să-mi aşterni pe tâmple neaua
Şi-n suflet, numai fiori.

Să-mi aduci miros de brad,
Aromă de cozonac,
Foc în sobă, ca în iad
Şi-o cafea-n dar, cu caimac.

Moşule, bătrân şi harnic,
Dup-un an atât de greu,
Nu m-aştept să fii prea darnic
Dar, eşti în sufletul meu.

Te aştept de-o viaţă-ntreagă
Ca orice copil poznaş,
Rătăcita-i prin desagă
Un zâmbet de îngeraş?

Să-mi aduci, în sacul tău,
Multă pace, sănătate,
Pentru tot poporul meu,
Ce suspină-n libertate.

Şi… mai am o rugăminte,
Dacă-n sac vei avea loc,
Ştii bine c-am fost cuminte,
Adu-mi un strop de noroc!

autor: Daniela Patrascu
Ei…nu e chiar un colind neaparat dar sper ca v-a placut! Asta asa ca sa ne „punem” bine cu Mosul, nu?🙂 Va doresc tuturor ca Mos Craciun sa va aduca tot ceea ce va place, va urez din inima Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi, bucurie, fericire si multa sanatate! Va pup cu drag pe toti!🙂
305454_462016400502804_506788858_n
SARBATORI FERICITE!!!😉

2 thoughts on “Mosule de s-ar putea…

Lasă un răspuns

