La multi ani pentru cea mai scumpa fiinta de pe pamant!


Salutare!

Dupa cum poate deja v-ati dat seama inca de cand ati citit titlul acestui articol, azi este o zi speciala! Azi s-a nascut fiinta care mi-a dat viata si careia vreau sa-i multumesc pentru ca m-a crescut si m-a facut mare!

Despre mami (pentru ca eu asa-i zic, mi se pare ca „mama” suna prea distantat, la fel ca si „tata” in loc de „tati”), pot sa va spun ca este uneori o fire agitata sau recalcitranta la unele lucruri, insa are un suflet mare si e in stare oricand si oricum sa imi faca toate poftele. Da stiu, asta face orice mama, insa sa stiti ca nu e chiar asa. Recunosc ca aveam mici discutii cu mami in perioada scolii generale si pe perioada liceului, in sensul ca nu prea ne intelegeam. Ea imi cerea poate prea multe la vremea aceea si vroia sa ma invete destule, insa eu intotdeauna aveam impresia ca exagereaza. Si uite ca daca stau mai bine sa ma gandesc, toate lucrurile de atunci mi-au prins bine.🙂 Mai tarziu, atunci cand am plecat la facultate, parca lucrurile s-au schimbat in din ce in ce mai bine. Eu crescusem, imi schimbasem ideile si vedeam totul cu alti ochi. Pot sa spun fara doar si poate ca mami este pentru mine cea mai buna prietena, pot vorbi cu ea despre absolut orice fel de subiect oricand doresc si in mod sigur ea imi da si imi va da cele mai bune sfaturi intotdeauna!🙂

Te iubesc mamica draga si azi, de ziua ta, iti spun din toata inima cel mai sincer si mai calduros LA MULTI ANI! Sa-ti dea Dumnezeu multa, multa sanatate, sa fii puternica intotdeauna cum ai fost si pana acum, sa fii fericita si sa iti indeplinesti toate dorintele! Sa fii alaturi de noi ca si pana acum, sa ne faci toate poftele si promitem ca nu te vom dezamagi niciodata! Sa ai grija de tine si sa ne iubesti la fel de mult cum ai facut-o si pana acum!

In continuare, o melodie special pentru tine, ca tot avem noi lautari si cantareti in familie si pentru ca ne place genul asta de muzica:

La multi ani mami!!! Sa ne traiesti o mie de ani!!! :*

V-am pupat!😉

2 gânduri despre &8222;La multi ani pentru cea mai scumpa fiinta de pe pamant!&8221;

  1. Uite un gest frumos în sfârșit. Nu pot decât să te felicit pentru acest lucru și să-ți urez tot binele din lume, dar cel mai important să nu-ți uiți mama niciodată.

Lasă un răspuns

