Mos Craciun exista!


Salutare!

Usor, usor iata ca vine si Mos Craciun, ceea ce inseamna ca va trebui sa fim pregatiti pentru a-l astepta asa cum se cuvine! Ati cumparat deja cadourile? Hei, eu zic sa nu va impacientati pentru ca Mosul nostru e batran, afara sunt niste zapezi de nedescris si continua sa fie, ceea ce inseamna ca toate astea il vor intarzia un pic.🙂 Dar asta nu inseamna ca nu va ajunge la timp pe la fiecare dintre noi. Imi aduc aminte serile de Ajun…ce emotii traiam si cat de tare imi doream sa nu adorm ca poate, poate il zaresc si eu pe acel Mos plinut imbracat in rosu si cu barba alba, cum imi lasa cadourile sub bradut. Atat de tare ma straduiam sa nu adorm, ca parca oboseam si in fiecare an sfarseam prin a nu-l vedea niciodata pe Mosul cel batran. Dupa ceva timp, am auzit copiii la scoala cum spuneau ca si-au vazut parintii punand cadourile sub brad si cum au inteles ei ca Mos Craciun de fapt nu ar exista. Serios? Am fost atat de dezamagita incat o zi intreaga am pus-o pe mami sa imi promita ca Mosul acela batran cu barba alba chiar vine in carne si oase la mine si ca doar el si doar el imi pune acele cadouri sub brad. Ce-i drept, parca de atunci „frumosul” s-a cam spulberat…insa acum parca mai mult ca niciodata cred in Mos Craciun si il iubesc la nebunie! Daca nici macar in Mos Craciun nu mai cred, atunci unde mai e frumusetea sarbatorilor de iarna?

Cadouri-300x73

A oferi cadouri celor dragi, inseamna a-ti face in primul rand tie, un mare bine. Inseamna ca iti doresti sa iti multumesti sufletul, vazandu-i pe cei apropiati cum se bucura de darurile primite! Este ceva mirific! Absolut minunat! Si tineti cont de faptul ca un dar oferit, inseamna un zambet in plus pe chipul celor dragi! Recunosc ca anul acesta voi alege cadouri pentru intreaga familie de pe SlideDesign. Este un magazin online de cadouri si accesorii care isi intampina clientii cu multa caldura si daruri dintre cele mai alese. Sunt lucruri dragute, simpatice si chiar la preturi acceptabile. De aceea cred ca e alegerea potrivita pentru fiecare buzunarel. Poti gasi daruri pentru cei dragi, de la cel mai mic, la cel mai mare. Si nu ai cum sa nu-i incanti alegand cadouri de pe acest site. De exemplu, foarte comica si interesanta mi s-a parut manusa silicon catel. E simpatica foc si cred ca plina de amuzament. In plus, cu ajutorul acesteia, vom fi intotdeauna ferite de accidentele din bucatarie. O vom putea folosi la scoaterea din cuptor a preparatelor noastre. Se poate utiliza la temperaturi de pana la +230 de grade Celsius.

manusa-silicon-catel-galben_1996_1_1351074881

And…action! Cam asa am putea denumi ceasul de mai jos. Ziceti voi ca nu e interesant…Ceasul Shooting mi se pare foarte potrivit pentru cineva care lucreaza in domeniul filmului, sau care pur si simplu participa la diverse filmari. Are un design unic si nu ai cum sa nu atragi toate privirile oaspetilor tai, atat timp cat ai in casa un astfel de ceas.

ceas-shooting_1979_1_1351074826

Ce ziceti? V-am convins sa achizitionati cele mai interesante cadouri pentru cei dragi?

Spor la cumparaturi!😉

8 gânduri despre &8222;Mos Craciun exista!&8221;

  1. Pentru cei mici și cei dragi nouă, moșul va exista întotdeauna. De fiecare dată când se apropie ajunul îmi amintesc micuța scenetă realizată de bunicii mei, pe o scenă improvizată. Totul le-a ieșit perfect, iar pentru noi cei mici a fost un deliciu să stăm cu moșul…

  2. Mai e un pic si vin sarbatorile de iarna. Uraaaaaa, asta inseamna vacanta. M-am gandit sa incepem sa ne sfatuim ce cadouri sa le facem de Craciun jumatatilor noastre. In fiecare an mie mi se pare destul de dificil sa aleg cadoul potrivit. Mai ales daca te rasfata cu cadouri cat de cat mai scumpisoare te baga un pic in ceata caci ai vrea si tu sa fii la inaltime. Asa ca hai sa vedem ce ar putea sa le aduca mosul.

  3. Oricat de mult as iubi iarna, cu tot ce inseamna acest anotimp, aceasta printesa incantatoare, incepe sa ma oboseasca toate evenimentele ce au loc in aceasta perioada. Oriunde merg si indiferent de persoanele cu care intru in contact, intotdeauna subiectele de discutie sunt aceleasi: Craciun, Revelion, cadouri, etc. Nu stiu de ce, dar am impresia ca majoritatea am cam uitat ce inseamna de fapt aceasta sarbatoare. Foarte multe persoane, cand vorbesc de aceasta perioada, se gandesc doar atat: bani! Cat mai multi bani sa fie. Unii strang cureaua atat de tare, incat sa-si poata permite in aceste zile cat mai multe. Si in aceste ” multe” intra: petreceri, mancare cat mai multa si mai “aleasa”, cadouri, vacante, etc. Daca stam bine sa ne gandim, sarbatoarea Craciunului n-are o astfel de semnificatie. Dar, asa-i romanul, are nevoie de cateva zile pe an pentru a putea face ceva special fata de restul zilelor, pentru a putea fi mai bun, mai intelegator, mai prietenos. Am mai vorbit intr-un post acum ceva timp, despre ce inseamna sarbatorile privite prin ochii multora, dar se pare, degeaba.

  4. Ignora regulile de aur si, desi vei fi mai mult decat incredintat ca ai ales cele mai de senzatie cadouri pentru sotie de Craciun, vei fi ca lovit de marfar, atunci cand iubi iti va replica: dar eu imi doream un caine sau un telescop sau schiuri sau sa vad Parisul noaptea, chestiuni mai evidente pentru ea decat boaba de mazare dintre dinti, dar insesizabile pentru tine, daca nu ai avut parabolicele setate pe frecventa ei.

  5. Cand te gandesti la Craciun, in invalmaseala de zapada, beteala, brazi si porcusori, apar si cadourile! Din pacate astazi voi povesti despre cadourile pe care le oferi, nu pe care le primesti, desi bucuria unor persoane este mult mai mare atunci cand fac un cadou, decat atunci cand le primesc. Si asta ma duce cu gandul la esenta sarbatorii de Craciun: a-i face fericiti pe cei din jurul tau! De Craciun ni se da prilejul tuturor de a fi „mosi” si de a aduce un strop de bucurie in inimile celor dragi. Si cum mosii au nevoie de o gramada de spiridusi care sa sorteze scrisorile primite, eu voi incerca sa te ajut sa descifrezi scrisorile nescrise ale persoanelor dragi (ma refer la ceea ce isi doresc de Craciun). Chiar daca bugetul nu-ti permite sa faci cadouri tuturor, persoanei iubite (sa speram ca una la numar) este „imperios necesar” sa-i daruiesti ceva (adica daca nu o faci ai incurcat-o!). Nu o sa ma apuc sa impart barbatii in categorii in functie de personalitate, deoarece sunt cateva miliarde de personalitati masculine in lumea asta, fiecare unica in felul ei. Dar sa nu uitam ca suntem unici si toti la fel! Vreau sa spun ca desi barbatii au personalitati atat de diferite, au si mai multi numitori comuni: pasiunile, interesele, placerile, nevoile, pentru ca acestea sunt reperele dupa care ne ghidam cand luam un cadou. Pentru a sti toate acestea, e necesar sa ne cunoastem bine partenerul, sa fim atente la tot ceea ce il defineste si il atrage. Iar cunoasterea partenerului depinde de perioada de timp petrecuta impreuna, lucru pe care il voi reaminti spre final. Sa revenim la pasiunile si interesele lui. Chiar daca nu ti-a spus-o direct, nu este greu sa-ti dai seama ce-i place si ce-i capteaza atentia.

Lasă un răspuns

