Leapsa cu optiuni


Salutare!

Mi-era dor de o leapsa si chia ma bucur ca mi-a pasat-o Crisego, caruia ii multumesc. Asa ca…

START!

1. Creier sau inima?

Importante sunt ambele, poate la acelasi nivel, dar parca mai multe strang in inima si parca ea are intotdeauna de suferit cel mai mult. Si de ce? Pentru ca-i dicteaza creierul.🙂

2. Club sau parcuri?

In mod sigur parcuri. Nu mi-au placut niciodata clucburile, decat atunci cand mergeam pe la baluri in liceu, insa ceea ce era atunci nu se compara cu ce intalnim in cluburile de azi. Prefer sa ma aerisesc la o plimbare in aer liber. Nu sunt adepta „destrabalarilor” ca sa zic asa.

3. Cioran sau Coelho?

Categoric Cioran!🙂

4. Drame sau comedii?

Depinde de starea in care ma aflu. De obicei, daca am o stare foarte proasta si sunt trista, prefer sa sufar si mai tare si accept drama. Dar parca mai mult imi plac comediile pentru ca sunt o persoana vesela si imi place la nebunie sa rad cu gura pana la urechi.

5. Dragoste sau prieteni?

Cu siguranta si prietenii sunt importanti, insa sunt de parere ca intr-un numar foarte mic. Dragostea face totul in schimb. Dar unde dragoste nu e, nimic nu e…

descărcare (2)

6. Exteriorizare sau interiorizare?

Din pacate interiorizare. Sau mai mult interiorizare. Am prostul obicei de a „tine in mine”, de a nu spune ceea ce am pe suflet. Insa am si momentele mele in care rabufnesc si spun totul.

7. Pix, creion sau stilou?

Imi place mult sa scriu cu creionul, dar daca e din acela cu mina…aluneca asa frumos. Apoi urmeaza pixul si ultimul ramane stiloul pentru ca imi trezeste amintiri neplacute din timpul scolii generale.🙂

8. Pe caiet sau direct pe calculator?

Cand trebuie sa retin ceva important, cum era cand invatam ceva, preferam sa scriu in caiet notite. Acum insa e clar ca nu mai scap de calculator.

9. Romania sau oriunde altundeva?

Bineinteles ca Romania. Desi uneori sunt deranjata de unele aspecte ramane tara mea draga.

10. Ponta sau Antonescu?

NIMENI!!!😀 Huaaaaaa!!!

Si leapsa merge mai departe la:

Anca Balaban Popa-Iscu
Adelin Hogea
Adrian Corobana
Andrew Smith
Arhetipal
Cristi Mitroi
Despina Camino
Flyerboy
Forever Young
Giulia
Idei si Idei
Irina Baragoi
Ligia Muresan
Loredana Costina
Lucianna
Morosanu Teodor Marian
Un neuron
Ochiu Ratiunii
Crisego
Alyz
Ana Lavinia
Blogatu
Florin Tomescu
Ionut Jifcu
Daniel Botea
Neydamn
Iulia Nicolaie
Angela
CineMagazin
Adriana Zavoi
Laura Trisca
Iulian Fira
Adina Chitu
Piratul Cinefil
Roxana de la Deva
Cristian Florentin
FilmArta
Filme-Carti
Raluca Pavel
Rontziki
Soseta cu Povesti
Addicted
Adina Amironesei
Aethra
Alecsblog
Alexandra Yepuras
Ali Drg
Andera
Andrei Terecoasa
Andrei Cristea
Aniela Deby
Antiqul
Axlandra
Balanta
Be stupid
Bianca Tamas
Blind Love
Loopoo
CLM
Camelia Bucur
Ciprian G
Ciprian Pardau
Claudiu Sas
Comunicare PR
Adela Ivascu
Cris Mary
Cristi Milla
Curcubeul Viselor
Mell
Daniel Alexandrescu
De vorba cu viata
Dean
Dudus
Eddie
Emme
Catalina Planton
Gandire logica
Felicia
Gratian Lascu
Hero Blue
Idei si Subterfugii
IncaVisez
Ioan Usca
Iulia Radu
Iulisa
Just words
Lavi H
Lunabeteluna
Masochist
Mistocareala
Life mug
Nice
Pe Canal
Personalitate autentica
Precup Vasile
Probiu
Pulsatia gandului
Ratzone
SebiBu
Tabloul Vietii
Razvan Deceneu
Roxana Holban
Kathy
Roxy’s blog
Carla

Emil Calinescu

V-am pupat!😉

7 thoughts on “Leapsa cu optiuni

  1. Pingback: Optiuni dintoase!

Lasă un răspuns

