Tu ce vei alege?


Salutare!

Si uite ca a trecut si Mos Nicolae…intrebarea e, nu daca a trecut asa in calendar, ci daca a trecut si pe la voi. Ca oricum in calendar timpul se scurge cat ai clipi. Cam maine suntem in 2013.🙂 Deci…ce v-a adus primul Mos? Sper ca a venit incarcat cu bunatati la fiecare dintre voi. A trecut si pe la noi, chiar si pe la Tasha care e foarte fericita.🙂

Dar, ce ne facem? Ca urmeaza al doilea Mos. Vine Mos Craciun si din nou trebuie sa cumparam cadouri peste cadouri. Eu inca ma gandesc la ce anume as putea sa le cumpar celor dragi. Nu prea am asa multe idei sincera sa fiu, tocmai de aceea ma gandeam sa apelez la Fungift.ro. M-am tot uitat pe acest site si mi se pare foarte relevant in alegerea celor mai minunate daruri pentru toti cei dragi. Are foarte multe optiuni, ceea ce iti permite sa te orientezi extrem de usor. Iti ofera idei dintre cele mai interesante, indiferent de varsta sau sex. Cred ca poti gasi foarte usor ceea ce cauti de fapt pentru o anumita persoana. Si asta pentru ca ofertele si ideile lor sunt nenumarate! Asadar, acum e mult mai simplu sa alegem cadouri pentru Craciun! Iar dumneavoastra doamnelor si domnisoarelor, nu uitati ca acum veti putea alege mult mai simplu cadouri pentru barbati! Eu una mi-as dori cel putin unul dintre cadourile de mai jos, pentru ca mi se par foarte dragute si pline de bun gust.

Set-cu-7-lumanari-rosii-poza-t-D-n-suport-lumanare-brad%20400

Cadouri-pentru-femei-Cutie-verde-pentru-seturi-de-bijuterii-poza-t-P-n-cutie%20atlanta%20set%202%2070

Set-machiaj-cu-oglinda-poza-t-D-n-50988-1MG_400x400px

Toate aceste cadouri au preturi foarte mici si pe deasupra sunt foarte dragute si interesante. Si cum Mos Craciun chiar e pe drum si se apropie cu pasi repezi, trebuie sa alegem cadourile pentru cei dragi cat mai curand. Promit sa ma uit si eu mai in detaliu si sa imi aleg tot ceea ce imi place, pentru ca merita. Merita ca macar acum, in preajma sarbatorilor, sa fim mai aproape de familie si de prieteni printr-un mic dar oferit din suflet.

V-am pupat!😉

2 gânduri despre &8222;Tu ce vei alege?&8221;

  1. Tuturor ne plac sarbatorile de iarna care incep o data cu venirea lui Mos Neculai, care continua cu Craciunul si se sfarsesc cu sarbatorirea Anului Nou. Ce deosebeste aceasta perioada de restul anului? Aceasta perioada dupa parerea mea naste cele mai mari emotii, cele mai importante trairi si cele mai placute sentimente… sentimentul de fericire cred ca domina cel mai mult in aceasta perioada din an. Sub semnul sarbatorilor de iarna si mai ales al Craciunului se inscrie frumosul gest de “a darui“. Fiecaruia dintre noi ne place sa primim cadouri, aceste atentii nasc in nou un sentiment de multumire si fericire.

Lasă un răspuns

