Cel mai minunat lucru din viata mea…


Salutare!

La invitatia bunului meu prieten Emil, iata-ma din nou aici pe cel mai minunat blog. Si e minunat rau credeti-ma. Mie una imi place la nebunie, are o tema super WOW si imi face placere sa intru si numai pentru combinatia aia de culori. J Cine mi-s? Aura Rusu cu ale sale De prin viata adunate. Si cum in fiecare zi incerc sa tot adun lucruri cat mai interesante pentru voi, nu vreau decat sa va invit sa “ma cititi” pentru ca vorba lui DD “nici nu stiti ce pierdeti”! :)

Si daca pe un blog minunat se scriu doar lucruri prea-minunate, nici eu nu pot sa ma abat de la regula. Voi vorbi despre lucruri minunate din viata mea…sau despre cel mai minunat lucru din viata mea.

Daca ar fi sa enumar, credeti-ma ca poate nu as termina nici pana maine dimineata, totate lucrurile pe care eu le consider minunate in viata mea.

Continuarea o puteti citi chiar AICI!🙂

V-am pupat!

2 gânduri despre &8222;Cel mai minunat lucru din viata mea…&8221;

Lasă un răspuns

