Nedreptate…


Salutare!

M-am tot gandit si m-am tot razgandit ce as putea face sa aduc o schimbare blogului meu. Si uite ca intr-un final, dupa lungi si lungi dezbateri cu mentorul meu, am ales aceasta tema. Cum vi se pare? Eu una ma saturasem de cea de dinainte, insa ce-i drept nici nu prea am avut timp sa ma ocup mai in detaliu de acest aspect. Eu zic ca e simpla si la obiect. Sper asadar, sa va placa si sa „ma cititi” si mai cu drag de acum inainte.🙂

Astazi am sa vorbesc despre trecerea in nefiinta a celor doi mari actori care ne-au parasit atat de devreme. Si fac asta pentru ca de cand am auzit ca si Serban Ionescu ne-a „parasit”, pur si simplu nu pot sa cred. M-am emotionat si ma emotionez inca atunci cand vad materialele la TV despre el, pana la lacrimi. Este ceva absolut cutremurator. Aproape ca mi se pare un film de-al lui, insa din nefericire, este un film real. Din pacate, marii actori au inceput unul cate unul sa paraseasca scena vietii. Si e extrem de dureros. Poate unii ar fi zis despre Iurie Darie de exemplu,…”hai ca el oricum avea 83 de ani si-a trait viata… .” Serios? Mai oameni buni omul asta arata impecabil si nimeni nu cred ca i-ar fi dat vreodata varsta pe care o avea. Parca dintr-o data a inceput sa se stinga putin cate putin, macinat de acea boala. Este ceva absolut incredibil. Azi esti om, si maine esti ca o „legumica” cum spunea Serban Ionescu. Despre Anca Pandrea ce pot sa zic? Acea femeie, cu toate nebuniile ei din cap, l-a iubit si il iubeste enorm pe Iurie Darie. S-a vazut asta fara urma de indoiala. Despre gesturile pe care le-a facut poate din disperare, nu as vrea sa comentez. Fiecare face ceea ce simte si ceea ce considera ca e bine. Nu pot insa sa nu recunosc ca parca un pic, un pic a intrecut masura cu unele dintre lucrurile facute. De exemplu, chestia aia cu sangele pe buzele lui Iura mi s-a parut un pic diabolica. Dar nu judec pentru ca nu sunt indreptatita si nimeni nu e, sa faca acest lucru. 

 

Despre ceea ce s-a tot scris in presa la adresa Magdei Catone, si despre toata povestea cu divortul, mi se pare ca adevarul e undeva la mijloc. Ceea ce stiu si pot crede cu tarie, este faptul ca aceasta femeie chiar l-a iubit pe Serban. Nu poti „arunca” iubirea cu una cu doua dupa 25 de ani de casatori, aproape 30. E ceva imposibil din punctul meu de vedere. Si cu atat mai mult, nu cred ca femeia asta sta si vegheaza acum la capataiul lui, pentru averea pe care ar trebui sa o primeasca, sau pentru ca ar trebui sa profite de unele lucruri. In mod sigur sta pentru ca asta simte si pentru ca il iubeste, sau cel putin pentru amintirea vremurilor de demult. Si totusi…62 de ani…mi se pare ceva absolut dramatic. Cum sa ajungi tu ca mama sa iti ingropi copilul? E devastator ceea ce se intampla. Omul asta  ar fi avut toata viata inainte si ar mai fi avut multe de aratat. Un actor deosebit, un om mare si plin de umor ne-a parasit mult prea devreme. Ma uitam la acel ultim interviu de la Happy Hour cu Serban Ionescu si parca nu imi venea sa cred ca el a ajuns sa-si planga de mila. E cumplit de dureros. Nu m-am putut abtine sa nu plang…e parca prea mult.

Si cum spunea Radul Beligan „omul, de cand se naste, este sortit mortii”…ei din pacate asta cam asa este. Sunt cumplit de dureroase aceste vorbe si in acelasi timp, dureros de adevarate. Dar de ce? De ce trebuie sa stim ca intr-o buna zi toti ne ducem de pe acest pamant? De ce unii se duc atat de devreme? De ce? Mi pare dintr-un anumit punct de vedere o mare nedreptate, insa pe de alta parte, asta e o lege a firii. Ne nastem, traim si murim in ciclul vietii. Pentru ca Dumnezeu le are randuite si stie cand sa ni le dea fiecaruia dintre noi. Dar totusi…durerea e istovitoare! Pacat…

„Orice nedreptate izvoraste din prea mare iubire fata de noi insine, si din prea putina iubire fata de altii.” (John Locke)

O zi frumoasa va doresc, iar tie maestre,

un drum mai bun astazi spre scena ingerilor! Dumnezeu sa te odihneasca in pace atat pe tine, cat si pe Iurie Darie!

Lasă un răspuns

