Imi doresc un asemenea cadou!


Salutare si buna seara!

In ultima perioada ma tot gandesc la copii, la copil, la toate lucrurile de genul acesta si la tot ceea ce are legatura cu un copil. Da, da stiu ca ar fi cazul sa ma apuc de treaba pentru ca timpul trece si pentru ca nu e bine sa o tot lalaim asa. Tot zicem ca da, ca azi-maine, ca azi-maine. Poate ca in viitorul apropiat Doamne-Doamne o sa fie darnic si o sa ne faca si noua o surpriza.

In alta ordine de idei, recunosc ca imi plac la nebunie lucrurile pentru bebelusi, chiar le ador si abia astept sa cumpar lucruri din categoria aceasta. Chiar ma uitam pe internet si observam cat s-a schimbat moda si la copii. Fel de fel de lucruri si cate si mai cate. Bani sa ai si esti fericit si tu si copilul tau! Ceea ce imi place mie la nebunie si ce mi-as dori in mod sigur sa am sau sa primesc este un scaun auto pe nichiduta.ro. Mi se pare foarte util si ofera foarte multa siguranta pentru copiii nostri. In plus exista nenumarate modele si culori vii si interesante. Sunt foarte dragute si foarte confortabile tocmai pentru ca bebelusii sa se simta extraordinar atunci cand calatoresc. Ma uitam la prietenele mele cand plecau cu masina si ii vedeam pe bebelusii lor cat de bine stateau si cat de bine se simteau in acele scaune auto speciale. Pe mine una m-au convins si tocmai de aceea recunosc ca imi doresc sa am ocazia sa imi cumpar un astfel de lucru, sau de ce nu sa il primesc, pentru ca am inteles ca asa se poarta mai nou. Si de ce nu pana la urma? Este foarte dragut sa primesti astfel de cadouri de la persoanele dragi.

In concluzie, speram ca in viitorul apropiat sa postam o poza cu propriul nostru scaun auto.🙂 Cine stie?…

V-am pupat!😉

Lasă un răspuns

