Sa ne bucuram impreuna!


Salutare!

Uite ca azi am primit o veste buna si ii multumesc pe aceasta cale celui care m-a anuntat ca eu blonda de mine chiar nu vazusem! Am ajuns si eu intr-un final la PR 3 si ce sa zic…sunt mandra de mine. Speram si la mai bine!🙂 Si ziceam sa ne delectam impreuna cu niste bancuri asa ca de sarbatoare!🙂 Nu in ultimul rand vreau sa urez LA MULTI ANI tuturor celor ce azi isi serbeaza inca ziua numelui! Sa fiti sanatosi si fericiti!🙂

 

– Cum îţi mai merge căsnicia? îl întreabă un bărbat pe altul la cârciumă.

– Foarte bine, dar ceva parcă mă pune pe gânduri: ne-am mutat de la Oradea la Constanţa şi avem în continuare acelaşi poştaş!

 

 

Soţul vine – neanunţat – acasă, după o lungă deplasare. Intră în casă, caută sub pat, în şifonier, în baie. Nimeni. Şi-i zice nevestei, resemnat:

– Ai îmbătrânit, femeie !

 

 

– Doctore, am voie sa beau bere? intreaba un alcoolic.

– Doamne fereste! raspunde doctorul. Asta v-am interzis acum doi ani!

– Da, dar mi-am inchipuit ca medicina a mai facut progrese…

 

 

Sotia inainteaza actele de divort.

– Si care este motivul divortului?, o intreaba judecatorul.

– Ma forteaza sa mananc tot ce-i gatesc!

 

 

 

– Doctore, sotia mea are un complex de inferioritate. Ce trebuie sa fac ca sa nu si-l piarda?

 

 

Sotia ii zice sotului, dupa ce acesta vine beat acasa:

– Daca mai vii o singura data in halul asta acasa, nu-ti mai vorbesc niciodata!

– Iubito, nu ma ispiti !

 

 

Pentru a nu părea disponibila de la prima întâlnire, Ilenuta a mâncat banana cu lingura.

– … știi, Ilenuta, în compunerea „Cum mi-am petrecut vara” nu era necesar sa desenezi și pozițiile!

 

 

– Ce e femeia?

– Nu stiu, dar sunt multe…

 

 

– Draga mea, vrei sa petrecem amandoi un week-end minunat ?
– Daaa, iubitule, ce idee buna ! – OK, atunci… ne vedem luni.

 

Trei prieteni stau la o bere. Unul dintre ei zice:

– Cred ca nevasta mea are o aventura cu electricianul. Seara trecuta, cand am ajuns acasa, am gasit cabluri sub patul nostru si nu erau ale mele.

Cel de-al doilea adauga:

– Eu cred ca nevasta mea ma insala cu instalatorul. Seara trecuta am gasit o trusa cu scule sub pat.

Ultimul povesteste si el:

– Eu cred ca nevasta mea ma insala cu un cal.

Ceilalti doi se uita la el mirati.

– Chiar vorbesc serios. Seara trecuta am gasit jokey-ul sub pat.

 

 

Anunt la „Matrimoniale ” pe timp de criza: “Caut FEMEIE rezistenta la frig, foame si bataie. Rog seriozitate”.

 

 

Dorel, muncind in vest, isi suna mama la telefon:

– Mama, am SIDA

– Atunci sa nu te mai intorci, fiule.

– De ce , mama?

– Daca te intorci, sotia ta va fi infectata. De la sotia ta se va infecta fratele tau, de la fratele tau femeia de serviciu, de la ea tatal tau, de la tatal tau sora mea, de la ea sotul ei, de la sotul ei ma infectez eu, de la mine soferul de autobuz, de la el – sora ta si daca sora ta se infecteaza cu SIDA, se va imbolnavi tot orasul. Asa ca, in numele Domnului, nu te intoarce acasa!

 

Dracu isi cauta o sotie cuminte, frumoasa, desteapta, devreme acasa, etc etc, femeia perfecta. Si o cauta, si o cauta… si nimic.. Se gandeste sa apeleze la Dumnezeu:

– Doamne, ajuta-ma si pe mine s-o gasesc ca de ani de zile o caut.

– Du-te si pune in cea mai populata zona de pe pamant o oglinda, cea care nu se va uita in ea, pe aia sa o iei de nevasta.

Zis si facut. Pune Dracu oglinda si se insoara.

MORALA 1 (pt barbati): „Baieti, nu mai cautati femei cuminti, ca una
a fost si a luat-o dracu’.”

MORALA 2 (pt femei): „Fetelor nu mai fiti cuminti, ca va ia dracu’.

 

O tanara se adreseaza vanzatoarei de la un magazin de cosmetice:
– As dori ca barbatul meu sa imi acorde mai multa atentie. Aveti cumva un parfum care miroase ca un computer?

 

Dupa ce a fost violata, femeia de serviciu este dusa la sectia de politie pentru a i se pune cateva intebari:
– .si? de ce nu ai fugit?
– Pai unde maica? In stanga perete, in dreapta perete, in spate abia spalasem…..

 

Suna la usa . Tipul deschide usa . La intrare o moarte mica, asa cam de douazeci de centimetri inaltime, cu coasa si parpalac negru.
– Vai, Doamne, vaaaai!
– Stai lejer, am venit dupa hamster!

V-am pupat!😉

One thought on “Sa ne bucuram impreuna!

Lasă un răspuns

