Pasionata de…


Salutare!

Hei toate bune? Azi a fost o zi naspa la munte, cu mult nor si ceva frig. Cred ca azi sau maine va ploua. Intr-o alta ordine de idei, am avut si o zi mai linsitita de care am incercat sa profitam la maxim!

Ce am ajuns sa fac in ultimul timp atunci gasesc portite libere si nu am chef de net? Probabil ce face majoritatea. Ma uit la televizor la chestii ciudate pentru sotul meu dar foarte interesante pentru mine. Da…asa cum am mai mentionat si in alte articole, sunt pasionata de divertisment si mondenitatile de azi. Ceea ce ma deranjeaza uneori este ca mai toata lumea are tendinta sa condamne astfel de alegeri si nu inteleg de ce. Frate pana la urma nu te poti caca in gusturile omului, nu? Da, poate ca sunt niste prostii de cele mai multe ori, insa credeti-ma pe cuvant ca sunt si emisiuni in cadrul carora sunt invitate persoane extrem de importante despre care chiar ti-ai dori sa mai afli cate ceva. Eu am recunoscut intotdeauna ca mi-as fi dorit sa am o cariera in televiziune si inca imi doresc asta. Poate nu sa fiu in prim-plan, dar macar undeva in spatele camerelor de luat vederi. Iubesc si ador lucrul asta si poate de asta imi si plac emisiunile de genul respectiv.

Mi se pare extraordinar sa te afli in cadrul unei emisiuni de divertisment, sa razi, sa glumesti si sa faci caterinca de diverse chestioare. Imi place buna dispozitie si sunt intotdeauna curioasa sa aflu cum isi petrec timpul unele vedete de pe la noi si nu numai. Mi-ar placea ca macar o singura zi sa fiu in pielea lor, sa merg la o gramada de emisiuni si la o grmada de evenimente mondene. Mi-ar placea de exemplu sa petrec o zi cu Andra, preferata mea si sa stau sa aflu mii si mii de lucruri despre ceea ce este ea si ce face in fiecare zi in viata de zi cu zi. Poate ca unii dintre voi ar zice, ce mare lucru e asta? Parca nu sunt si ei tot oameni ca si noi. Ok, da sunt de acord, insa oricum am da-o este clar ca au o viata total diferita de cea a unui om obisnuit, este clar ca duc o viata mai interesanta si de ce nu mai frumoasa. Stiu ca nici la ei nu e totul roz intotdeauna, insa cu toate acestea, chiar pot spune din ceea ce vad ca duc o viata frumusica.

Imi plac acele persoane publice care sunt sincere cu telespectatorii si care vin intr-o emisiune pentru a spune adevarul si pentru a nu lasa sa se inteleaga altfel de lucruri pe care presa din Romania are obiceiul sa le scrie. Am avut ocazia sa particip la filmarile mai multor emisiuni televizate si pot sa spun ca m-am simtit extraordinar de bine, mi-a placut enorm desi am stat acolo si 18 ore continuu. Poate ca niciodata nu e timpul pierdut pentru a-ti indeplini un vis. Asa ca niciodata nu voi spune niciodata!🙂

Noapte buna!

V-am pupat!😉

 

I WANT TO BE A 

One thought on “Pasionata de…

Lasă un răspuns

