Un „serviciu” perfect!


Salutareee!

Va mai amintiti de perioada liceului sau de cea a scolii generale cand ne doream si noi telefoane mobile? Eu una eram innebunita, iar primul meu telefon mobil l-am primit in clasa a 9-a de la ai mei. A fost un Nokia 3310. Oaaau, ce indragostita mai eram de eeeel! Il adoram pur si simplu. Dar de perioadele in care ramaneam fara credit pe cartela, va mai amintiti? Recunosc ca mi se intampla asta destul de des si uram la culme sa raman fara credit!🙂 Si de ce? Pentru ca mie niciodata nu mi-ar fi ajuns creditul oricat ar fi fost el. Tin minte ca la un moment dat imi facuse tatal meu abonamentul acela cu un cent pe minut. Mama Doamne cat mai puteam sa mai vorbesc la telefoooon!

Si totusi…pentru cei care astazi inca li se intampla sa-i paraseasca creditul atunci cand le e lumea mai draga, exista un nou serviciu care se numeste alertsms. Acum poti trimite mesaje gratuite in retelele Orange, Vodafone si Cosmote. Asa ca, atunci cand ramaneti fara credit, nu mai disperati ca nu e cazul! Intrati pe internet, accesati pagina si trimiteti sms.

V-am pupat!😉

Lasă un răspuns

