Impresii…


Salutare din nou!

Asa cum probabil v-am obisnuit, trebuie sa imi spun din nou parerea despre un alt concurs care imi place foarte tare si pe care il urmaresc de fiecare data. Este vorba despre noul sezon „Dansez pentru tine”! Am vazut aseara prima emisiune, am ras, am si lacrimat si am trait alaturi de toti cei de acolo emotiile si tristetile lor.

Ce pot sa zic? Apropos, de asta, aseara m-a tampit Edi Stancu cu repetitivitatea acestei sintagme „Ce pot sa zic?”🙂 Deci cred ca mi-a insuflat-o si mie la cat  de des a folosit-o. Pe bune ca la un moment dat era stresant! Saracul cand nu mai avea vorbe-n cantec ca sa zic asa, o baga pe asta!🙂 Eu nu am nimic cu el, chiar imi place, e simpatic, cunoaste meserie si il apreciez foarte tare. Dar saracutul daca nu o fi fost pus in fata faptului implinit pana acum, si la ce emotii o fi avut aseara, na…ce sa-i facem? Il iertam! (Insa doar de data asta)!

In alta ordine de idei, mi-a placut foarte tare noul decor. Foarte simpatic si interesant! Cat despre concurenti…as zice asa: vedetele sunt ok, insa recunosc sincer ca abia asteptam sa le vad pe Luciu si pe Dragusanu cum vor evolua. Ma si gandeam ca Dragusanu incepe cu fitele ei daca cumva nu-i convine vreun comentariu al juriului, sau ca Luciu incepe sa scoata limba pe acolo sau mai stiu eu ce. Dar uite ca fetele fusera de treaba, se purtara frumos, dansara binisor sa zicem si chiar au plans de emotie. Sincera sa fiu chiar ma bucur ca au ales sa participe la un asemenea concurs, pentru ca imi doream sa le vad facand si altceva in afara de moda, scandaluri, certuri si impacari cu iubitul, respectiv cu sotul. Uite ca lupta pentru a ajuta oameni saraci si amarati si chiar fac un sacrificiu! Asta e mare lucru si bravo lor! Acum daca n-or castiga tocmai ele, asta e…macar apreciem ca s-au straduit. Pe Monica Davidescu o apreciez foarte tare, imi place din toate punctele de vedere. De Hiena ce sa mai zic? La fel de simpatic a ramas si ceva imi spune ca il vedem in finala. Marian Dragulescu nu imi place deloc, mi se pare antipatic si chiar fitos!😀 Iar Pavel Stratan nu mi se pare omul potrivit in acest concurs. E mai moale el asa, nu prea il vad bine, dar niciodata nu zic niciodata. Cine stie? Max Dragomir e supeeer! E energic, simpatic si in mod sigur va face treaba buna! Si fosta Bebelusa e simpatica dar nu pot sa zic ca sunt vreo mare fana a ei.

Despre povestile celor pentru care vedetele lupta…fara cuvinte. Mi se par absolut induiosatoare, emotionante si cum mai vreti voi. Sunt intr-adevar dureroase si oamenii aia chiar merita o viata mai buna. Insa sunt sigura ca dupa acest concurs, fiecare va duce un alt trai, asa cum s-a intamplat de fiecare data!

Despre plecarea lui Cornel Patrichi din juriu pot sa zic ca povestea cum ca Mihai Petre ar fi contribuit la disparita sa din scaunul juriului, nu prea mi se pare adevarata! Cred pur si simplu ca producatoarea asa cum a si declarat, avea nevoie de un membru care sa stie exact cum evolueaza concurentii pe parcurs, avea nevoie poate de o parere mai tanara; asta nu inseamna ca Patrichi e un nimeni, nici decum!

In concluzie, sunt super curioasa sa vad cine va castiga. Insa recunosc ca as ramane uimita si placut surprinsa daca pe podium s-ar afla Luciu sau Dragusanu. Vom vedea…

V-am pupat!😉

Lasă un răspuns

