Cele mai proaspete stiri!


Salutare!

Imi amintesc ca atunci cand eram ceva mai mica, il vedeam permanent pe tatal meu cumparandu-si ziare peste ziare. Nu era zi de la Dumnezeu in care sa nu citeasca ziarele. Imi dadea si mie uneori sa mai vad una alta, doar ca pe atunci nu prea se „lipeau” de mine. In timp insa, am inceput sa descopar frumusetea articolelor si sa ma bucur de stirile interesante pe care le intalneam. Doar ca…peste ceva timp, am inceput sa fiu eu cea care il indruma pe tata sa citeasca ziare, doar ca ziare online. Si asta pentru ca teancurile de ziare se tot strangeau si se tot strangeau in casa. Si uite asa mi-am facut un obicei ca in fiecare dimineata, sau cel putin atunci cand am timp, sa citesc presa online. La fel face si tatal meu acum, insa nu pot sa nu remarc inca dragostea lui pentru hartia in sine, tot isi mai cumpara cate unul din cand in cand. Probabil ca-i place asa mai „live”.🙂

Mai nou, eu una ma bucur de un super ziar online suceavalive. Majoritatea stirilor sunt bineinteles din zona respectiva a tarii, insa nu strica niciodata sa afli ce se mai intampla si prin alte locuri din tara ta. Tocmai de aceea, vi-l recomand si voua cu mare drag!

Pe curand!

V-am pupat!😉

Lasă un răspuns

