Guest-post – Vocea Romaniei vs. X Factor


Salutare dragilor si dragelor de pe cel mai minunat blog! Aceeasi Aura Rusu cu ale sale De prin viata adunate este din nou alaturi de voi cu un post fierbinte! Dar si mai fierbinte decat acest post, este concursul meu la care va astept sa va inscrieti cu mare drag! Puteti castiga 3 tricouri personalizate cu mesajul preferat, o cana si o sapca. Asa ca…NU RATATI! Inca mai aveti timp! ;)

Intr-o alta ordine de idei, dupa cum bine stiti si din alte articole ale mele iubesc emisiunile ce au legatura cu muzica. Si clar ca si in acest sezon urmaresc toate aceste emisiuni. Din pacate, ca si anul trecut una e mai buna si alta e mai proasta. Bineinteles ca asta este strict parerea mea. “Vocea Romaniei” este super WOW din punctul meu de vedere! Imi place absolut totul. De la modul in care este gandita emisiunea si pan la juriu si la orice. Il ador pana si pe Bartos! Omul ala e criminal. La fel ca si Brenciu. Apropos…daca as participa la acest concurs, mi-ar placea sa fac parte din echipa lui Brenciu. Mi se pare omul perfect in a lansa vedete.

Continuarea AICI!

V-AM PUPAT!

Lasă un răspuns

