Tu stii sa iti alegi tonerul compatibil?


Salutare!🙂

In timpul facultatii am avut permanent o mare problema cu asa-zis-ul scos la imprimanta, al proiectelor, lucrarilor, testelor si asa mai departe! Stand cu chirie sau pe la rude, recunosc ca abia daca aveam calculator, dar sa imi mai permit si o imprimanta! Era deja prea mult la vremea aceea, cel putin pentru mine! Am avut totusi noroc cu prietena si colega mea din facultate care avea asa ceva acasa. De fiecare data cand aveam nevoie, ea imi scotea si mie foile la imprimanta. Am tinut-o asa o perioada buna de timp, pana cand toner-ul compatibil Canon  s-a consumat.

Bineinteles ca am mers undeva aproape de facultate sa il incarcam pentru ca oricum aveam mare nevoie. Acum urmeaza partea interesanta care suna cam asa: dupa prima incarcare, am mers sa luam toner-ul si ce credeti? Am ajuns cu el acasa la colega mea si nici macar nu era incarcat, era la fel ca atunci cand il duseseram! Normal ca ne-am enervat avand in vedere ca daduseram ceva bani pe vremea aceea si degeaba! Sa nu uitam si faptul ca eram studente si ca totusi nu ne permiteam unele lucruri. Pana la urma am reusit sa il incarcam la un alt centru si totul a fost ok. Au urmat apoi alte si alte incercari de a ne reincarca faimosul cartus. Nu de fiecare data am avut succes avand in vedere ca s-a intamplat sa primim in loc si un alt toner, nicidecum cel pe care il duseseram prima data! Mai pe la sfarsitul facultatii, prietenei mele i s-a stricat definitv toner-ul si astfel a fost nevoita sa isi cumpere unul nou! Si bine a facut!

Acum va intreb eu pe voi: cum ne convine mai mult? Sa irosim banii aiurea si sa nu ne alegem cu nimic, in afara de nervi, sau sa procuram un toner compatibil Samsung (in cazul meu) nou si sa stam linistiti? Sincer va spun ca si eu am acum imprimanta si ca am preferat intotdeauna sa imi cumpar un toner nou, decat sa apelez tot timpul la centrele de“incarcare toner”! Mai bine cumperi o imprimanta mai scumpa, cu o capacitate a tonerelor mai mare, decat sa iti procuri o imprimanta ieftina dar cu intretinerea ei mult mai costisitoare dupa ce ti s-au consumat cartusele. Cred ca si mai bine pentru toate buzunarele, ar fi sa cumparam un toner nou chiar daca nu e neaparat original, pana la urma important e sa fie compatibil. In mod sigur este si mai ieftin si cu siguranta ca nu ne va da atat de multa bataie de cap! Merita sa incercam macar…nu avem nimic de pierdut! :) Nu uitati sa va alegeti un toner de calitate!

O zi linistita si fara nervi pentru consumabile reincarcate!

V-am pupat!😉

 

 

 

Lasă un răspuns

