Lenjerii pentru copii


Salutare!

Hey, hey, hey…iata-ne la inceput de week-end! Si bine face ca in sfarsit se apropie!

Stateam si ma intrebam zilele trecute oare cand va veni momentul sa am si eu un bebe. Si nu numai ca ma intrebam eu de una singura, culmea e ca toata lumea ma intreaba asta si deja incep sa cad pe ganduri. Si daca ma intrebati care ar fi raspunsul, am sa va spun cat se poate de sincer ca habar nu am cand se va intampla asta!🙂 Nu stiu…cand va fii momentul nostru probabil…pentru ca stiti voi cum le aseaza bunul Dumnezeu pe toate, astfel incat totul sa cada exact asa cum trebuie. Asadar, dragii mei…stati linistiti si fiti pe faza, pentru ca in mod sigur veti afla despre lucrul acesta atunci cand va fii cazul.

In alta ordine de idei, pot sa va spun sigur, ca da, bineinteles ca mi-ar placea sa aleg pentru copilul meu cele mai simpatice articole vestimentare, cele mai dragute cuverturi de pat copii, sau cele mai interesante lenjerii. Si toate astea le-as alege in primul rand de pe internet, pentru ca acum e mult mai simplu sa comanzi online tot ceea ce iti doresti si in plus gasesti si cele mai noi modele aparute. Mi se par atat de frumoase lucrurile aparute online pentru copii! Sunt trendy, simpatice si au un aer aparte. Intotdeauna te inveselesc si iti dau acea stare de bine atunci cand le vezi. Si parca iti vine sa-i cumperi copilului tau absolut toate acele lucruri, parca ai vrea din ce in ce mai multe! Sa nu-mi zici ca nu-i asa, ca nu te cred! Dar nu uita ca iti poti comanda ceva online si pentru sufletul tau! Iar noile modele de cuverturi aparute nu au cum sa nu-ti faca cu ochiul! Ce ai zice de exemplu de o cuvertura de pat ITZA? O gasesti la diverse dimensiuni, matlasata si deosebit de confortabila. Eu zic ca n-are rost sa mai stai pe ganduri!😉 TE ASTEPTAM LA CUMPARATURI!

PUPICI!😉

Lasă un răspuns

