Leapsa deconspirarii


Salutare dragilor!

Nu prea am mai avut timp de lepse dar pe asta in mod sigur nu pot s-o ratez. De ce? Pentru ca mi se pare tare simpatica si pentru ca eu ador sa fiu sincera, sa spun exact ceea ce simt cu adevarat mai ales atunci cand este vorba despre mine. Leapsa mi-a pasat-o Probiu. Nu ma mai lungesc cu vorba, si spun…

START!

CE FACETI CAND…?

1. … sunteti deprimati (depresati, tristi, necajiti) ?

Incerc sa imi revin singura! Nu spun de obicei si nu caut remediu intr-o alta persoana, tin si rumeg in mine. Ideea e ca imi trece foarte repede. Eu nu pot sta suparata prea mult. Si zic eu ca e un lucru bun. Nu bag in mine, daca la asta va gandeati. Chiar nu am pofta de mancare in momentele acelea. Uneori prefer sa si dorm in astfel de momente.

2. … sunteti nervosi (furiosi, suparati nevoie mare, frustrati) ?

Ei… in momentele alea imi vine sa-i sparg capul celui care m-a adus in starea respectiva. Imi vine sa zic doar cuvinte urate, insa imi „musc” limba si trec mai departe. Imi zic mereu…lasa ca Dumnezeu nu doarme, se intoarce ea roata aia odata. Oricum in astfel de momente, mai bine nu vorbiti cu mine, ma lasati in pace pana imi revin.

3. … sunteti şocati, revoltati, perplexati ?

Primele cuvinte ar fi WTF?????? Chiar a innebunit lumea asta de tot??? Apoi, nu stiu…incep sa imi pun singura o mie de intrebari la care evident nu am cum sa gasesc un raspuns plauzibil!

4. … sunteti dezamagiti ?

Pai atunci e grav. Atunci ma simt mai rau ca oricand! Si am fost dezamagita de foarte multe ori din pacate. Poate de cele mai multe ori, chiar din vina mea. Urasc sa fiu dezamagita. Si patesc asta din prea multa bunatate pe care o ofer. Nu, nu ma da modestia afara din casa!🙂

5. …sunteti fericiti ?

Atunci as face orice, sau ma rog, aproape orice. Am chef sa fac de toate, am chef de cantat, de facut curatenie, de facut ceva dulce, sau alte lucruri de genul acesta.

6. …nu va simtiti bine dpdv fizic (dar nu necesitati interventie medicala) ?

Prefer sa stau in pat, intinsa, sa am laptopul in brate si sa vorbesc cu cei dragi. Nu am chef de nimic, sunt pleostita si multe alte din astea.🙂

7. … sunteti surprinsi placut si neplacut ?

Cui nu i-ar placea sa fie placut surprins? Ma simt foarte bine, normal. Ma bucur cand vad ca exista persoane cu capul pe umeri, persoane care-si doresc sa faca fericite alte persoane! Daca sunt surprinsa neplacut…ce sa zic? E nasol. Din nou ma simt dezamagita si parca nu imi vine sa cred.

8. … sunteti criticat, judecat, ridiculizat ?

Pppffff…nu imi place asta! Urasc! Si am perioade in care sunt destul de des criticata din pacate. Uneori, sau poate de cele mai multe ori sunt criticata pe nedrept! Si sunt judecata pe nedrept. De multe ori pentru niste lucruri de nimic, pentru ceva deloc important. In momentele acelea ripostez in forta! Am si momente in care gresesc, dar eu zic ca sunt destul de putine. Atunci imi recunosc vina, imi cer iertare fara nici un fel de problema.

9. … va este frica, aveti anxietate sau sunteti ingrijorati?

Anxietate nu cred ca am, insa sunt tare fricoasa. Ma sperii foarte repede si chiar am asa o stare nasoala. Daca sunt ingrijorata, prefer sa vorbesc cu o persoana draga mie, sa cer sfaturi. Cand ma sperii, incerc sa imi revin, sa ma incurajez singura!

10. … sunteti intr-o situatie neplacuta, in public ?

Hhhhmmmm, depinde cat poate fi de neplacuta! De obicei nu sunt deloc rusinoasa! Din contra! Fac fata cu brio, imi place sa ma bag chiar daca nu imi fierbe oala si chiar daca gresesc, sau trec printr-o situatie neplacuta, trec foarte usor peste ea.

Leapsa merge mai departe la:

Anca Balaban Popa-Iscu
Adelin Hogea
Adrian Corobana
Andrew Smith
Arhetipal
Cristi Mitroi
Despina Camino
Flyerboy
Forever Young
Giulia
Idei si Idei
Irina Baragoi
Ligia Muresan
Loredana Costina
Lucianna
Morosanu Teodor Marian
Un neuron
Ochiu Ratiunii
Crisego
Alyz
Ana Lavinia
Blogatu
Florin Tomescu
Ionut Jifcu
Daniel Botea
Neydamn
Iulia Nicolaie
Angela
CineMagazin
Adriana Zavoi
Laura Trisca
Iulian Fira
Adina Chitu
Piratul Cinefil
Roxana de la Deva
Cristian Florentin
FilmArta
Filme-Carti
Raluca Pavel
Rontziki
Soseta cu Povesti
Addicted
Adina Amironesei
Aethra
Alecsblog
Alexandra Yepuras
Ali Drg
Andera
Andrei Terecoasa
Andrei Cristea
Aniela Deby
Antiqul
Axlandra
Balanta
Be stupid
Bianca Tamas
Blind Love
Loopoo
CLM
Camelia Bucur
Ciprian G
Ciprian Pardau
Claudiu Sas
Comunicare PR
Adela Ivascu
Cris Mary
Cristi Milla
Curcubeul Viselor
Mell
Daniel Alexandrescu
De vorba cu viata
Dean
Dudus
Eddie
Emme
Catalina Planton
Gandire logica
Felicia
Gratian Lascu
Hero Blue
Idei si Subterfugii
IncaVisez
Ioan Usca
Iulia Radu
Iulisa
Just words
Lavi H
Lunabeteluna
Masochist
Mistocareala
Life mug
Nice
Pe Canal
Personalitate autentica
Precup Vasile
Probiu
Pulsatia gandului
Ratzone
SebiBu
Tabloul Vietii
Razvan Deceneu
Roxana Holban
Kathy
Roxy’s blog
Carla

V-AM PUPAT!

SI NU UITATI SA PARTICIPATI LA CONCURS!!!😉

3 gânduri despre &8222;Leapsa deconspirarii&8221;

  1. Pingback: First reaction

Lasă un răspuns

