Concurs! – Castiga si tu 3 tricouri personalizate cu mesajul tau preferat!


UPDATE!

Dragilor, am hotarat impreuna cu sponsorul, ca pentru locul 1 sa acordam premiul de 3 tricouri personalizate cu mesajele pe care le doriti voi, personalizate exact asa cum vreti voi! Locurile 2 si 3 raman aceleasi!

VA ASTEPT CU MARE DRAG!!!🙂 CONTATI PE SERIOZITATE!!!

Salutare!

Lume, lume e inceput de luna si m-am gandit ca e numai bine sa lansez un concurs dragut adresat bloggerilor si numai lor! Si cum orice concurs are si premii, sper ca veti dori cat mai multi sa incercati sa va bucurati de acestea. Concursul incepe azi 01.10.2012 si se va incheia pe data de 31.10.2012. Concursul se va prelungi daca nu se vor inscrie cel putin 10 participanti.

Ce trebuie sa faci mai exact pentru a fi unul dintre castigatori?

1. Sa ai un blog vechi de minim 3 luni si cu cel putin 15 articole.

2. Sa scrii un articol de minim 250 cuvinte despre site-ul www.egluma.ro pe una din urmatoarele 2 teme:

a)  Descrie un produs, sau o categorie de produse care iti place si recomanda-le cititorilor tai;

b) Realizeaza un review al magazinului online www.egluma.ro . Poti sa iti spui parerea despre categorii sau sa descrii functionalitatea site-ului, sau sa iti spui parerea generala despre magazinul www.egluma.ro .

3. Articolul tau trebuie sa contina cel putin 2 link-uri pentru a fi valid: linkul general al paginii www.egluma.ro si un altul al unui produs (sau mai multe).

4. Premiile se vor acorda de catre un juriu din care fac parte urmatorii membri: Emil Calinescu, directorul magazinului online Egluma.ro, Catalin Tugui si eu, Aura Rusu. Premiile constau in:

LOCUL 1 : 3 TRICOURI marca Egluma.ro (cu mentiunea ca va puteti alege una dintre culorile rosu, albastru, negru sau alb si bineinteles marimea tricoului);

LOCUL 2 : o sapca marca Egluma.ro (rosu, albastru, negru sau alb);

LOCUL 3 : o cana marca Egluma.ro (doar alb);

Dupa ce v-ati inscris in concurs, sunteti rugati sa lasati un comentariu la acest articol cu numele vostru si linkul catre articolul inscris in concurs!

SUCCES TUTUROR! VA ASTEPTAM IN NUMAR CAT MAI MARE!!!😉

40 thoughts on “Concurs! – Castiga si tu 3 tricouri personalizate cu mesajul tau preferat!

  1. Pingback: Sunt jurat …
  2. Ma bag si eu vinerea viitoare, ca la mine vinerea este zi de concursuri si azi fu full🙂 O nelamurile. Dupa ce scriu articolul ce trebuie sa fac. Comentez aici cu link-ul spre articol? Ori n-am vazut ori mi-a scapat😦

    Spor!

  3. numai fitosi pe aici.dar cand scrieti pentru 25 lei un advertorial de 200-300 cuvinte cum este? Aura, nu prea te cunosc, decat din ce vad pe grupuri, asta ca sa stabilim ca nu comentez la „comanda” insa cand vad atati ipocriti imi vine a plange.aceeasi ipocriti care pentru 20-25 lei scriu cam acelasi lucru pe blogurile lor. hai sa-ti zic ceva, acum ceva vreme pe blogevent puneam la bataie o imprimata multifunctioanla la vreo 250 lei cati crezi ca s-au bagat? tema concursului era una simpla, sa scrie pe blogul lor un review despre BE, ce ar trebui adaugat,scos,modificat,imbunatatit pe blog.nu am avut nicio secunda pretentia sa se dea link catre BE,doar sa lase un cometariu ca la extragere sa stiu de pe unde adun participantii.cati au fost? nu stiu daca 6 insi.ce vreau eu sa subliniez este ca lumea nu prea se omoara sa scrie nici pentru premii prea mari.sunt anumite exceptii insa nu vreau sa le enumar aici, cand se scrie pentru premii.parerea mea,mai ales ca tu ai un blog la fel ca si am meu si a majoritatii bloggerilor in a carui cerc ne invartem noi, adica slab. si cand zic slab sa nu te simti jignita.ma refer la vizite aici, impact, comunitate..revin ca ma pierd in exemple, parerea mea este ca nici nu trebuia sa te inhami la acest concurs pentru ca uite rezultatul si daca totusi te-ai bagat sa-l faci eu zic ca ar fi trebui sa alegi varianta usoara si anume un simplu particip la comentarii, un like si un share la pagina magazinului, eventual pagina ta.vorbim aici de promovarea unui magazin online iar persoana care detine magazinul ar fi bine sa bage ceva bani la inceput daca vrea rezultate in motoarele de cautare nu sa stea la mila unor postari in schimbul unei cani sau a unei sepci.asta-i parerea mea, eu iti doresc succes cu, concursul..sper sa ai participanti iar celor care au mancat rahat aiurea le doresc la cat mai multe advertoriale pe 5 euro.

Lasă un răspuns

