Interviu pe BlogAwards.ro cu Aura Rusu…


Iata si cel de-al doilea interviu al meu pentru BlogAwards.ro! Multumiri lui Marius Ovidiu Calugaru (Blogatu)!

 

1. Cand ti-ai facut blog ce stiai despre castigurile de pe urma blogging-ului?

Nu, nu stiam absolut nimic si sincera sa fiu nu stiu nici acum pentru ca nu m-am gandit sa fac vreodata bani din asta. Dar cine stie…nu e timpul pierdut, nu?

2. Cat de important e pentru tine, ca blogger sa castigi de pe urma muncii tale?

Momentan nu e absolut deloc important, pentru ca eu sunt foarte noua in lumea asta a blogului si nu pot sa spun ca am pretentii de genul acesta. Dar asa cum am spus…nu stiu poate niciodata nu trebuie sa spun niciodata.

3. In ce moduri iti promovezi blogul? Ce metoda de promovare ti se pare mai buna?

Incerc sa dau mass-uri, sa pun link-ul pe facebook, pe anumite grupuri ale bloggerilor, sa le transmit prietenilor, sa comentez pe diverse bloguri. Cea mai buna metoda mi se pare cea in care sa poti pune linkul pe un blog super cunoscut  al unei vedete, sau ma rog sa scrie cineva despre tine, despre blogul tau, cineva foarte cunoscut.

4. Ce metode de monetizare folosesti pentru blogul tau? Ai castigat pana acum cu ajutorul blogului? Daca da, cum? Daca nu, ce metoda despre care ai auzit ai vrea sa folosesti?

Nu am castigat niciodata nimic in ceea ce priveste partea financiara. Nu sunt destul de documnetata, promit sa ma documentez.

5. Ai participat la concursuri pentru bloggeri? Daca da, ai castigat? Daca nu, cum ti s-a parut jurizarea?

Nu am participat niciodata, dar mi-as dori.

6. La cate evenimente pentru bloggeri sau social-media ai participat pana acum? Cu cati bloggeri ai contact direct, fata in fata sau prin intermediul retelelor de socializare?

Nu am participat niciodata la nici un eveniment, dar mi-as doriJ. Am si vreo 2 prieteni buni cu care tin legatura permanent in materie de bloggeritJ.

7. Ai plati pentru pachete de servicii pentru bloggeri de tipul consultanta/promovare prin articole si interviuri/SEO?

Nu prea cunosc termenii, promit sa ma interesez.

8. Cum crezi ca vei evolua ca blogger peste un an? Dar peste 2-3 ani?

Sper ca peste un an sa am macar acelasi numar de cititori sau de ce nu si mai multi. Doamne ajuta! Peste 2-3 ani sper sa am si articole mult mai bune, mai interesante si poate cine sties a fiu si eu mai cunoscuta. J

9. Cat de important este ca un expert sa aiba grija de aspectul sau configurarea blogului tau?

Este extrem de important. Si eu daca as avea bani si mi-as permite mi-as lua asa un “designer” care sa aiba grija de blogul meu in permanenta:p.

10. Daca ai organiza un concurs sau o campanie pentru bloggeri cum ai atrage participantii?

As promite lucruri interesante (pe care le-as si face nu doar le-as promite ca politicienii), premii, distractie, suspans si as incerca sa promovez cat mai mult evenimentul cu mai mult timp inainte ca sa fiu sigura ca stie toata lumea despre ce va fi vorba.

Week-end placut in continuare!

Lasă un răspuns

